Bare så synd breddekittet var alt han hadde råd til. Mangler jo litt utspacing av hjul..Køen i dag.
Ford Focus RS med 350HK. Nydelig lyd.
(Se de eksosrørene!! TO!)
Vis vedlegg 372589
Sjelen fikk en indre ro da jeg så (og hørte) denne!
8- )
Bare så synd breddekittet var alt han hadde råd til. Mangler jo litt utspacing av hjul..Køen i dag.
Ford Focus RS med 350HK. Nydelig lyd.
(Se de eksosrørene!! TO!)
Vis vedlegg 372589
Sjelen fikk en indre ro da jeg så (og hørte) denne!
8- )
Bare så synd breddekittet var alt han hadde råd til. Mangler jo litt utspacing av hjul..
Den røde der var jo bare mmmm…Vis vedlegg 372608
La ikke merke til den røde til å begynne med men jammen var det ikke to.
De var jækla fine begge to. Gule lykteglass på den røde var prikken over i’enDen røde der var jo bare mmmm…
Ascona var (alltid) en lekker bil. Artig å se biler utstyrt med laksetrapp. Det er sjeldent nå.De var jækla fine begge to. Gule lykteglass på den røde var prikken over i’en
Ascona var (alltid) en lekker bil. Artig å se biler utstyrt med laksetrapp. Det er sjeldent nå.
Historisk riktig på denne type bil. Mange slike 'fine' detaljer er borte i dag. (Blant annet er det mange år siden jeg så en Golf med 'Testarossa-styling'.
8- )
Her jeg kommer fra kaller vi det sotratrapper, men mistenker at karene fra Sotra sikkert kalte det askøytrapper.Husker i gamle dager når min fetter fra Rogaland kom på besøk i sin Kadett. Den hadde laksetrapp..
Hva er greia - høye sko, høye båter, høye smørbrød, høye faktorer, men lave biler
Begge har fire hjul.Nesten samme bil
Vis vedlegg 373143