Bare så synd breddekittet var alt han hadde råd til. Mangler jo litt utspacing av hjul..Køen i dag.
Ford Focus RS med 350HK. Nydelig lyd.
(Se de eksosrørene!! TO!)
Vis vedlegg 372589
Sjelen fikk en indre ro da jeg så (og hørte) denne!
8- )
Bare så synd breddekittet var alt han hadde råd til. Mangler jo litt utspacing av hjul..Køen i dag.
Ford Focus RS med 350HK. Nydelig lyd.
(Se de eksosrørene!! TO!)
Vis vedlegg 372589
Sjelen fikk en indre ro da jeg så (og hørte) denne!
8- )
Bare så synd breddekittet var alt han hadde råd til. Mangler jo litt utspacing av hjul..![]()
Den røde der var jo bare mmmm…Vis vedlegg 372608
La ikke merke til den røde til å begynne med men jammen var det ikke to.
De var jækla fine begge to. Gule lykteglass på den røde var prikken over i’enDen røde der var jo bare mmmm…![]()
Ascona var (alltid) en lekker bil. Artig å se biler utstyrt med laksetrapp. Det er sjeldent nå.De var jækla fine begge to. Gule lykteglass på den røde var prikken over i’en![]()
Ascona var (alltid) en lekker bil. Artig å se biler utstyrt med laksetrapp. Det er sjeldent nå.
Historisk riktig på denne type bil. Mange slike 'fine' detaljer er borte i dag. (Blant annet er det mange år siden jeg så en Golf med 'Testarossa-styling'.
8- )
Her jeg kommer fra kaller vi det sotratrapper, men mistenker at karene fra Sotra sikkert kalte det askøytrapper.Husker i gamle dager når min fetter fra Rogaland kom på besøk i sin Kadett. Den hadde laksetrapp..
Hva er greia - høye sko, høye båter, høye smørbrød, høye faktorer, men lave biler![]()