Panerai er ute med digitalt sertifikat. Sjarmen med papirer osv blir borte, men jeg synes det er interessant å se hvordan de nå mikser «gammel» mekanikk med en ny digital hverdag.
Snuste litt på 233 også, men som GrimReaper nevner så blir det den "alle har". Selv om det er en tøff klokke - ingen tvil!Om du vil ha sandwich, power indicator, 44mm og gmt så kan du ikke trå feil med en pam 233. Er nok flere her inne som ha hatt den og kan bekrefte at det er DEN du egentlig ønsker deg
914 er kun tilgjenglig i Panerai boutiques, men bortsett fra det aner jeg ikke noe om tilgangen på noen av dem.Noen som vet hvordan tilgjengeligheten er på butikkfersk 914/915? Virker som bestillingsvare.
Bjerke har status som Panerai boutique nå så da skal det gå an å bestille den der. Mener jeg har sett både 914 og 915 i hylla der tidligere. Nytt for meg at 914 var boutique edt.914 er kun tilgjenglig i Panerai boutiques, men bortsett fra det aner jeg ikke noe om tilgangen på noen av dem.
Jeg har prøvd 914 hos Bjerke tidligere, men siden har den blitt tatt bort fra hjemmesiden og da jeg forhørte meg hos dem fikk jeg beskjed om at det kun var boutique edt. Hvis de nå har boutique-status, så bør det jo være en smal sakBjerke har status som Panerai boutique nå så da skal det gå an å bestille den der. Mener jeg har sett både 914 og 915 i hylla der tidligere. Nytt for meg at 914 var boutique edt.
Ja, den nye butikken på Egertorget har fått boutique status på Paneraidelen. Sammen med IWC, Omega og Tudor. Lurer på om JLC kommer også.Jeg har prøvd 914 hos Bjerke tidligere, men siden har den blitt tatt bort fra hjemmesiden og da jeg forhørte meg hos dem fikk jeg beskjed om at det kun var boutique edt. Hvis de nå har boutique-status, så bør det jo være en smal sak
Denne ticker vel av de fleste boksene en kan ønske seg. Jeg fikk ihvertfall akutt lyst på Panerai igjen.Hva tenker dere om den nye 44 mm-utgaven.
Akkurat den størrelsen som mange har ønsket seg lenge, men har den alt?
Herlig størrelse. 1950-kassa med «Reg T.M.» på crown guard. Gullvisere. Nydelig skive.
Må vel sees i levende live for å skjønne om det er noe, men er litt skeptisk til