Lufthansa skal vel ikke ut av Star Alliance??Skaffe Lufthansa First dagen før de går ut av Star Alliance
Ops rettet det nå!Lufthansa skal vel ikke ut av Star Alliance??
En magisk Coop Mega Arendal. De selger restene av store partier som datovarer, og da blir det kupp som dette. Laveste jeg har sett er burrata til 5 kroner, og stilton til 30 kr var også veldig sympatisk.Hvor er dette?
Testa Rema sin Burrata i dag, helt ok, selv om det finnes mer smakfulle derute. Forøvrig en fantastisk ost!En magisk Coop Mega Arendal. De selger restene av store partier som datovarer, og da blir det kupp som dette. Laveste jeg har sett er burrata til 5 kroner, og stilton til 30 kr var også veldig sympatisk.
Ble ferdig med den i går. Synes selv den kun var OK+Anbefaler serien Avlogga på NRK, se den gjerne sammen med kids! Mye å tenke på der gitt.
Også litt morro at det er filmet fra Tånes fyr, 300m syd for hytta vår
Vis vedlegg 382246
Jeg har ikke sett dette, men kan det hende at valg av presentasjonensmedium er noe paradoksalt?Anbefaler serien Avlogga på NRK, se den gjerne sammen med kids! Mye å tenke på der gitt.
Også litt morro at det er filmet fra Tånes fyr, 300m syd for hytta vår
Vis vedlegg 382246
Jeg tror ikke jeg skjønte hva du mente.Jeg har ikke sett dette, men kan det hende at valg av presentasjonensmedium er noe paradoksalt?
Hvis serien handler om å koble av (fra skjerm), og den presenteres på... skjerm. Men som sagt, ikke sett serien, så vet ikke om det er dette den faktisk handler om.Jeg tror ikke jeg skjønte hva du mente.
Hva tenkte du på var paradoksalt?
Skjønner Ja, det ville jo vært litt paradoksalt, men det er nok ikke helt slik.Hvis serien handler om å koble av (fra skjerm), og den presenteres på... skjerm. Men som sagt, ikke sett serien, så vet ikke om det er dette den faktisk handler om.