GrimReaper
Støttemedlem
Desto mer grunn til å krangle spør du meg.Svaret fra VW var som forventet. Derfor giddet vi ikke å krangle
Desto mer grunn til å krangle spør du meg.Svaret fra VW var som forventet. Derfor giddet vi ikke å krangle
Egentlig ja for VW vet vel at menge ikke gidder å ta kampen. Hører med til historien at vi muligens har noen hull i servicen da jeg har skiftet olje selv 2-3 ganger. Regner med at de har brukt manglende service mot oss hvis vi har kranglet selv om bilen har rustet like mye selv om vi har tatt service hver dag.Desto mer grunn til å krangle spør du meg.
Hjelper lite,ingen produsenter dekker noe slikt utover bilens vanlige garanti.Egentlig ja for VW vet vel at menge ikke gidder å ta kampen. Hører med til historien at vi muligens har noen hull i servicen da jeg har skiftet olje selv 2-3 ganger. Regner med at de har brukt manglende service mot oss hvis vi har kranglet selv om bilen har rustet like mye selv om vi har tatt service hver dag.
Man skal ikke le av kineserene,var jo det vi gjorde av japanske biler på 70-tallet og på 90 tallet lo vi av koreanske biler.Hadde en flott kveld i går.
MG-Klubben hadde fått ordnet med en "demonstrason" av nye Cyberster. Kort sagt så er det nå mulig å kjøpe en (elektrisk) cab.
Dette var en fantastisk flott bil, som også hadde motorlyd! Den sa 'brooom' når du gav jernet. Bilen gir inntrykk av å være tight og flott. Lå fint på veien og gav god vind!
Siden jeg var der, så fikk jeg også prøve MG4 X-Power. Dette kan vel sies å være den nye GTI-bølgen. En enkel og grei familiebil, med overflod av krefter. WOW!
Vis vedlegg 383122
Vis vedlegg 383124
Og denne imponerte virkelig!
Vis vedlegg 383123
Jeg har ikke lyst til å fremstå som noe moral-politi eller gretten gamme gubbe, men ordet "japsene" synes jeg personlig er en meget nedlatende måte å omtale japanere på. Litt sånn i grenseland rasistisk.Man skal ikke le av kineserene,var jo det vi gjorde av japsene på 70-tallet og på 90 tallet lo vi av koreanerene
Det er vel litt i grenseland å melde rasistisk her?Jeg har ikke lyst til å fremstå som noe moral-politi eller gretten gamme gubbe, men ordet "japsene" synes jeg personlig er en meget nedlatende måte å omtale japanere på. Litt sånn i grenseland rasistisk.
Tja.Det er vel litt i grenseland å melde rasistisk her?
Japanske biler har blir kalt japser i en mannsalder og er vel ikke nedlatende på noe vis?
Sånn jeg tolket innlegget så var det bilene og ikke folkeslaget det ble henvist til.
Så skal det vel ikke skyves under en stol at jeg har litt lett for å synes at folk blir krenket for ingenting heller så jeg er kanskje ikke helt objektiv. Men for guds skyld, det er vel åpenbart ikke noe rasehat.
Det var vel ingen som ble krenket av Asia eller Kina (som er en del av Asia for øvrig ) som region eller bilprodusenter?De som føler seg krenket av asia/kina har jo mulighet for å kjøpe europeisk. Det lages jo biler,el motorer og EV batterier i europa nå.
Nye e5008 er jo et skikkelig europa produkt.løp og kjøp
Jeg hadde en bestilling inne, men trakk den. Pluss for at det er en traktor på godt og vondt. Minus på at den er altfor dyr. Jeg personlig liker jo at den kommer med fossil drivlinje slik sånne biler skal, men den ga ikke meg følelsen som skulle til for å betale tysk premium penger for en ganske primitiv bil som dessverre har har blitt ofret som en geit for Norsk avgiftspolitikk.Noen som har tittet på nye Toyota Landcruiser?
Verdenspremiere for helt nye Toyota Land Cruiser
Toyota er stolte av å presentere den helt nye Land Cruiser, en modell som direkte bygger på de originale kvalitetene.www.toyota.no
Vis vedlegg 383165
Artic truck i Drammen hadde 20 sånne stående til ombygging tidligere i år. Men de skulle visst ut av landet igjen. De er ikke typegodkjent her. Men det er populære i Afrika/Asia/Australia. Husker ikke typekoden i farta.Heftig prislapp ja @GrimReaper
Mener å huske å ha lest et sted at Toyota for et par år siden startet å levere igjen en litt "eldre" utgave igjen hvor de hadde ribbet de for omtrent all elektronikk og fancy moderne saker. Litt slik som de eviggående Landcruiserne som går for FN og forsvaret i operasjoner i Afrika og midtøsten. Fjernet alt som kan gå i stykker. Til og med manuell nedrulling av vinduer.
Tror bare de skulle selges i Japan og midtøsten.
En slik skulle jeg gjerne fått hånd på.
Men kan være jeg surrer her eller bare har hatt en meget glad drøm
Og prisen var ca ?Jeg hadde en bestilling inne, men trakk den. Pluss for at det er en traktor på godt og vondt. Minus på at den er altfor dyr. Jeg personlig liker jo at den kommer med fossil drivlinje slik sånne biler skal, men den ga ikke meg følelsen som skulle til for å betale tysk premium penger for en ganske primitiv bil som dessverre har har blitt ofret som en geit for Norsk avgiftspolitikk.