End game!
Skjønner hvis du blir lei av den litt blasse klokka. Når deg skjer så kan jeg prøve å hjelpe deg med å komme over problemet (send PM hvis du skal kvitte deg med den). Den er helt rå!
En av de fineste skivene jeg har sett.
Vis vedlegg 370040
Den er pen ja.En av de fineste skivene jeg har sett.
Vis vedlegg 370040
@GrimReaper Edit: var visst 2 for prisen av 3!3 for prisen av 2 tømmesalg på KJ før flytting:
Vis vedlegg 383094Vis vedlegg 383095Vis vedlegg 383096Vis vedlegg 383097
Dammit!@GrimReaper Edit: var visst 2 for prisen av 3!
Hvis man har en Invicta på armen ( kors og hvitløk ) så må man ikke snakke om klokker. Det må man bare ikke.«Kjedelig stålklokke», sa mannen i baren med Invicta på armen.
Og ja, den har du nok hørt før @Genta
Stebroren min hadde kjøpt seg Invicta. Det var en god deal i følge han. Satt ned fra over 15k til bare 1299,- litt av en deal.Hvis man har en Invicta på armen ( kors og hvitløk ) så må man ikke snakke om klokker. Det må man bare ikke.
Stebroren min hadde kjøpt seg Invicta. Det var en god deal i følge han. Satt ned fra over 15k til bare 1299,- litt av en deal.
Anbefal han å kjøpe 37 stk til, for da har han tjent 4100,- mer enn en 228239 koster!Stebroren min hadde kjøpt seg Invicta. Det var en god deal i følge han. Satt ned fra over 15k til bare 1299,- litt av en deal.