End game!
Skjønner hvis du blir lei av den litt blasse klokka. Når deg skjer så kan jeg prøve å hjelpe deg med å komme over problemet (send PM hvis du skal kvitte deg med den). Den er helt rå!
Den er pen ja.En av de fineste skivene jeg har sett.
Vis vedlegg 370040
@GrimReaper Edit: var visst 2 for prisen av 3!3 for prisen av 2 tømmesalg på KJ før flytting:
Vis vedlegg 383094Vis vedlegg 383095Vis vedlegg 383096Vis vedlegg 383097
Dammit!@GrimReaper Edit: var visst 2 for prisen av 3!
Hvis man har en Invicta på armen ( kors og hvitløk ) så må man ikke snakke om klokker. Det må man bare ikke.«Kjedelig stålklokke», sa mannen i baren med Invicta på armen.
Og ja, den har du nok hørt før @Genta![]()
Stebroren min hadde kjøpt seg Invicta. Det var en god deal i følge han. Satt ned fra over 15k til bare 1299,- litt av en deal.Hvis man har en Invicta på armen ( kors og hvitløk ) så må man ikke snakke om klokker. Det må man bare ikke.
Stebroren min hadde kjøpt seg Invicta. Det var en god deal i følge han. Satt ned fra over 15k til bare 1299,- litt av en deal.
Anbefal han å kjøpe 37 stk til, for da har han tjent 4100,- mer enn en 228239 koster!Stebroren min hadde kjøpt seg Invicta. Det var en god deal i følge han. Satt ned fra over 15k til bare 1299,- litt av en deal.