Overrasket at de ikke gikk for den rene hvite lumenLiker’n jeg.
Ikke så glad i pissegule markører men smaken er som bakenVis vedlegg 383565
Overrasket at de ikke gikk for den rene hvite lumenLiker’n jeg.
Ikke så glad i pissegule markører men smaken er som bakenVis vedlegg 383565
Det kommer nok en blå variant med Blenda-hvite markører på W&W 2025.Ikke så glad i pissegule markører men smaken er som baken
Positivt at de kuttet en linje med tekst ogsåDet kommer nok en blå variant med Blenda-hvite markører på W&W 2025.
Mest positivt: 12.7mm tykk. Det betyr at 3-håndsvarianten faktisk er 1mm tykkere!
Rått spådd, men fra spøk til revolver, GMT, diver, flieger. Metter alle, men ingen behov?Blir nok en ny modell. Dvs. ikke noe GMT eller FXD-greier. Satser fortsatt på "Tudor Emergency" (cf. "novelty"):
Helt enig, håper det kommer noe nytt fra Tudor snart som ikke er black bay. Blandt annet 1926 kollisjonen har potensialeAlle tegn tydet på GMT, men hadde håpet på noe mer "novelty". Like greit jeg tok feil. Billigere det.
Personlig synes jeg denne nye modellen ser ut som et takras. Reimen ser forøvrig grei ut. .
Her er du på ballen. Få et inhouse-verk i 1926-modellene så er mye gjort. En kompis av meg har en i 39mm på rem og den er utrolig flott. Har egentlig bare noe å si på verket og at spennen er litt "klumpete" til å være en dress/penklokke.Helt enig, håper det kommer noe nytt fra Tudor snart som ikke er black bay. Blandt annet 1926 kollisjonen har potensiale
Kult, likte den godt. Vanligvis ikke fauxtina fan, men det gir litt mening på en stealth/militær klokke. Mørk grå nato på denne blir knall.Jeg likte den såpass godt at jeg bestilte den. Den traff godt synes jeg. Kult med en FXD som var litt annerledes.
Om det er "viktig" er det vel ikke. Men det vil jo bli litt som den første generasjonen at det vil bli levert langt færre i 2024 enn påfølgende år.@GrimReaper Er det like viktig at denne har 24 på baklokket som det var (er?) at standard blå FXD har 21?