Tudor-tråden

Det er en slags feiring av kongefamilien i Qatar. De ble produsert i flere år og er ikke spesielt sjeldne eller veldig ettertraktet.
Merk at på dette eksemplaret er lenken uoriginal i forhold til modellen.
Dette er den gamle og tykke BB'en og kom aldri med 5-link.
Man kan også få tak i flere modeller fra Tudor med denne printen, blant annet Pelagos.
Jeg vet ikke hva som legges i, ikke spesielt sjelden. Men Black Bay State of Qatar er nå ihvertfall 25% sjeldnere en Tudor Black Bay Bjerke.
IMG_5724.jpeg

Jeg vet ikke hva som legges i, ikke spesielt sjelden. Men Black Bay State of Qatar er nå ihvertfall 25% sjeldnere en Tudor Black Bay Bjerke. Vis vedlegg 384023
Mulig det bare er laget 75 stk. Jeg har bare sett de til salgs titt og ofte. Både her i Norge og spesielt i utlandet. Ikke er den priset spesielt høyt heller.
Det jeg vet er at den var i produksjon i flere år (ihvertfall fra 2017-2020) og at Pelagos også finnes i samme konfigurasjon.

Fyll gjerne på med mer info om du vet mer, du har vel hatt en? Morsomt med modeller som er litt utenfor standard, selv om Tudor har spyttet ut haugevis av "spesielle" skiver.

Og jeg skjønner ikke hva helt Bjerke-Tudoren har med dette å gjøre. Den er jo bare en novelty-modell i forbindelse med et jubileum. Og med det intense Bjerkehatet her på berget tror jeg neppe den vil forlange noe mer enn retail, snarere tvert i mot. Den er vel mest for de som synes det var en hyggelig gest.