Tudor-tråden

TUDOR_NP24_Lifestyle_Pelagos_FXD_GMT_07.jpg

Noen ord og detaljer fra meg :)

Alle tegn tydet på GMT, men hadde håpet på noe mer "novelty". Like greit jeg tok feil. Billigere det. :)

Personlig synes jeg denne nye modellen ser ut som et takras. Reimen ser forøvrig grei ut. .

• Liker
Reaksjoner: Johnsigans
Det er bang for buck her, opplever jeg. For ikke altfor mange tusenlapper ekstra kontra BB Pro og vanlig FXD får du Master Chronometer-sertifisering og sistnevntes tilfelle også GMT-funksjonalitet.

Det er kanskje litt mye som foregår på likt, men det skal gå an å ta vekk den lille biten på remmen med logoen til flyverne og det hjelper kanskje på det visuelle uttrykket. Og hvis man går for andre alternativer har FXD med en rem som ikke bygger under utrolig god bærekomfort.

Alle tegn tydet på GMT, men hadde håpet på noe mer "novelty". Like greit jeg tok feil. Billigere det. :)

Personlig synes jeg denne nye modellen ser ut som et takras. Reimen ser forøvrig grei ut. .
Helt enig, håper det kommer noe nytt fra Tudor snart som ikke er black bay. Blandt annet 1926 kollisjonen har potensiale

• Liker
Reaksjoner: MikroKrone
Helt enig, håper det kommer noe nytt fra Tudor snart som ikke er black bay. Blandt annet 1926 kollisjonen har potensiale
Her er du på ballen. Få et inhouse-verk i 1926-modellene så er mye gjort. En kompis av meg har en i 39mm på rem og den er utrolig flott. Har egentlig bare noe å si på verket og at spennen er litt "klumpete" til å være en dress/penklokke.
Lenken er helt grusom, men på rem er klokken utrolig pen! Veldig oversett og undervurdert.

@GrimReaper Er det like viktig at denne har 24 på baklokket som det var (er?) at standard blå FXD har 21?
Om det er "viktig" er det vel ikke. Men det vil jo bli litt som den første generasjonen at det vil bli levert langt færre i 2024 enn påfølgende år.
Men vi har jo sett at det ikke har noe å si for pris i ettermarkedet. Men for meg personlig så synes jeg det er viktig/morsomt å ha den "sjeldnere" utgaven.

MN selger mye annet stæsj allerede direkte:

Klokka kan (forhåpentligvis) kjøpes direkte fra MN (når den blir tilgjengelig).

YEMA MN kan kjøpes også, dersom man er interresert i den:

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: MikroKrone