Mener det er no skattefordel eller slikt for kjøper av sånt. Så prisen er nok kunstig høy ja.Vis vedlegg 362677solgt for $ 420,000,-
Mener det er no skattefordel eller slikt for kjøper av sånt. Så prisen er nok kunstig høy ja.Vis vedlegg 362677solgt for $ 420,000,-
Mener det er no skattefordel eller slikt for kjøper av sånt. Så prisen er nok kunstig høy ja.
Takk for info, vi har jo ikke slike her… Men er det klokker å få kjøpt i disse egne boutiqes?Hyggelig besøk hos FPJ i USA. Både i New York, og Miami. Hos Miami har det startet en svensk ansatt - så da må det være lov å håpe på at flere klokker blir "tildelt"
Skandinavia…
Legger ved noen bilder.
New York:
Vis vedlegg 373944Vis vedlegg 373945
Vis vedlegg 373949
Miami:
Vis vedlegg 373946Vis vedlegg 373947
Vis vedlegg 373948
De produserer ca 900 mekaniske klokker i året + Elegante-serien. Så total er de på under 1700 klokker i året.Takk for info, vi har jo ikke slike her… Men er det klokker å få kjøpt i disse egne boutiqes?
Dette synes jeg absolutt er innafor med tanke på hvordan man skal oppleve det å gå inn i en slik helligdom av en butikk , altså det å få en positiv opplevelse ved å bli behandlet på lik linje som med andre.De produserer ca 900 mekaniske klokker i året + Elegante-serien. Så total er de på under 1700 klokker i året.
Det korte svaret er vel "Nei". man får ikke gått inn i en Journe butikk å pekt på klokken man vil ta med ut døra første gang man er innom,
men…
Slikt jeg forstår det; Som de andre forhandlerne ønsker og disse å bli kjent med deg først. For også bygge relasjon videre deg.
Som de pratet på i butikken når jeg var der så liker de at folk fra andre land kommer innom. Altså land de kanskje ikke har så mange kunder i fra før. Et annet poeng slikt jeg opplever det er at "vanlige folk" også skal få muligheten til å kjøpe klokkene deres.
Utenom at jeg kan si det for sikkert (ennå) så vil jeg i det lange svaret si "Ja" så fremt man faktisk brenner for en modell. Men det er veldig mange på beinet, og det vil variere fra modell til modell…
så kan det bare være at jeg er naiv. At de jeg har snakket med er ekstremt gode til å holde meg varm i trøya - men for meg er det alltid et høydepunkt å gå innom butikkene deres, alle de stedene jeg har vært innom de!
Morsomt med oppdateringene dine, og takk for at du deler!De produserer ca 900 mekaniske klokker i året + Elegante-serien. Så total er de på under 1700 klokker i året.
Det korte svaret er vel "Nei". man får ikke gått inn i en Journe butikk å pekt på klokken man vil ta med ut døra første gang man er innom,
men…
Slikt jeg forstår det; Som de andre forhandlerne ønsker og disse å bli kjent med deg først. For også bygge relasjon videre deg.
Som de pratet på i butikken når jeg var der så liker de at folk fra andre land kommer innom. Altså land de kanskje ikke har så mange kunder i fra før. Et annet poeng slikt jeg opplever det er at "vanlige folk" også skal få muligheten til å kjøpe klokkene deres.
Utenom at jeg kan si det for sikkert (ennå) så vil jeg i det lange svaret si "Ja" så fremt man faktisk brenner for en modell. Men det er veldig mange på beinet, og det vil variere fra modell til modell…
så kan det bare være at jeg er naiv. At de jeg har snakket med er ekstremt gode til å holde meg varm i trøya - men for meg er det alltid et høydepunkt å gå innom butikkene deres, alle de stedene jeg har vært innom de!
Fascinasjonen min for merket er stor. Det er ingen tvil. Ansatte som også strekker seg langt på alle mulige måter. Kombinert med folk i Norge som deler kunnskap og historier fører jo til at man blir ennå mer oppslukt i ikke bare merket, men også hele urverket.Dette synes jeg absolutt er innafor med tanke på hvordan man skal oppleve det å gå inn i en slik helligdom av en butikk , altså det å få en positiv opplevelse ved å bli behandlet på lik linje som med andre.
Puhh, sånne summer er lommerusk for de største "whales" som leker seg der.Ja, klokken er fin den. Men du verden...