Det stemmer. Kommer også med en egen post iløpet av kort tid!Takk som deler!
Er det lov å spørre om flere bilder? Både fra restaurant og det som jeg mistenker var en klokkerik tur ellers?
Legger uansett ved noen flere bilder av restauranten her
Edit 12.02.2024, mitt reisebrevet finner du her:
Reise: Geneva
Dato: 06.02.2024-09.02.2024
Hotell: Starling Hotel Residence Genève
REISEBREV
Kjører på med et reise-brev fra Sveits. Nærmere bestemt - Genève!
Med reiser-alene skilt på brystet var intensjonen for turen tidlig klar. Klokker, Klokker og mer klokker!
Med fire dager i Genève trodde man at det skulle være rikelig med tid. Men neida! planlegging av neste tur er allerede i gang. Og misforstå meg rett, man rekker mye på fire dager. Men det er alltids noe mer man skulle ønsket å få til…
En tur som bydde på restaurant besøk hos F.P. Journe le restaurant, unike klokkeopplevelser, og et tilfeldig innblikk i hverdagen til urmakere. Rexhep, Francois Paul Journe, for å nevne noen jeg så "tilfeldigvis" i Genève. Anbefalinger på steder å spise, samt hoteller er også med - så her er det bare å lese videre for mer detaljer!
Starter oversiktlig med en oversikt på innholdet videre. Tar for meg turen dag for dag (i grove trekk) med mine besøk som jeg hadde på turen. Selv har jeg aldri vært i Genève før. Så var litt "learn as you walk". Grunnet begrensing i antall bilder pr. post her på tidssonen. blir dagene postet under i hver sin post. Jeg har begrenset bildene, sett ifra kamerarullen som teller 170 bilder på disse dagene.
Håper dette kan være til glede, og kanskje inspirasjon hvis noen tenker å reise nedover. Send gjerne en melding, eller kommenter om det måtte være noen spørsmål. Eller om du har noen tips for fremtidige besøk.
Innhold:
2.Tirsdag(POST 2):
2.1 Hotell i Genève, "Starling" ved Acacias
3.Onsdag(POST 3):
3.1 Frokost, Marcel
3.2 F. P. Journe
3.3 Patek Phillipe
3.4 Rolex HQ
3.5 Patek Phillipe Museeum
3.6 Middag - F. P. Journe Le resturant
4. Torsdag(POST 4):
4.1 Frokost - Hunch