Hovedsignal
Støttemedlem
Ser ut som at noen har kjøpt den.
På Finn har enkelte av disse krøpet langt ned på 80-tallet og noen under, så det virker ikke rent umiddelbart som et kupp, snarere en helt grei pris i mine øyne.Jonny Rolex
Original og pent brukt! Rolex Explorer II 216570 "Polar" selges! Kommer med boks og sertifikat. Kjøpt desember 2011 og sist service desember 2022. Kvittering er med. Ref 216570 serienr...www.facebook.com
Explorer 2 polar til 89k frå Jonny Rolex må vel være innafor prismessig vil eg tru.
Synest dei går for nord om 100 på klokkeriet.
Enig i at det er en modell jeg kunne tenkt meg, ja.@El Gringo ah . Det har ikkje eg fått med meg . Men så er ikkje eg i markedet heller då. Meiner kun at dei omfattes mykje rundt 110 til 120 k en periode. Forøvrig einaste Rolexen verdt å eie .
Enig i at det er en modell jeg kunne tenkt meg, ja.
Her er en svart utgave med fersk service som er lagt ut for noen få dager siden til 77500,-
Rolex Explorer II | Service Desember 2024 | Ref. 16570 | 40mm | FINN-torget
Selger min Rolex Explorer II, Ref.16570 fra år 2002. Klokken fremstår som strøken og har nettopp gått gjennom service i Desember 2024, så klokken er helt klar for ny eier. Klokken holder tiden godt og betår kun av orginaldeler. Boksen på bildet hører originalt til en annen nyere modell, og er...www.finn.no
42mm ref 216670 kom i 2011. Før det 40mm .Polar alltid ligget høyere i pris enn sort.
Er det slik at noen er 40mm og noen 42mm av disse expl2?