Dagens kjøpetips

Kjedelig nyhet, men kanskje mulig å gjøre et godt kjøp.
IMG_3561.jpeg

• Liker
Reaksjoner: PinkBulldog og kire
En Christopher Ward C7 Rapide kronograf med det jeg tipper er et Valjoux 7750 til 6 000 kr er ikke galt.
Men lite informasjon om klokken og servicebehov. Vil tro det er den samme klokke som ble solgt her ifjor høst.

• Liker
Reaksjoner: Oleks90 og mr_frodo
Det har kostet meg en del viljestyrke, men jeg har likevel ikke fått noe skryt av samboer :/
Her er noe av ondskapen som drar meg mot mørket:
Skjermbilde 2024-11-29 kl. 16.33.08.png
Skjermbilde 2024-11-29 kl. 16.30.21.png
Skjermbilde 2024-11-29 kl. 16.29.49.png

I går var det en aquis date 41,5mm cal.400 som var på 40% også, men ser ut som den er solgt ut.

La oss stå sammen, men dele alle de fristende tilbudene vi ikke skal slå til på.

Explorer 2 polar til 89k frå Jonny Rolex må vel være innafor prismessig vil eg tru.
Synest dei går for nord om 100 på klokkeriet.

Explorer 2 polar til 89k frå Jonny Rolex må vel være innafor prismessig vil eg tru.
Synest dei går for nord om 100 på klokkeriet.
På Finn har enkelte av disse krøpet langt ned på 80-tallet og noen under, så det virker ikke rent umiddelbart som et kupp, snarere en helt grei pris i mine øyne.

Redigert:
@El Gringo ah . Det har ikkje eg fått med meg . Men så er ikkje eg i markedet heller då. Meiner kun at dei omfattes mykje rundt 110 til 120 k en periode. Forøvrig einaste Rolexen verdt å eie ;) .
Enig i at det er en modell jeg kunne tenkt meg, ja.
Her er en svart utgave med fersk service som er lagt ut for noen få dager siden til 77500,-

Enig i at det er en modell jeg kunne tenkt meg, ja.
Her er en svart utgave med fersk service som er lagt ut for noen få dager siden til 77500,-

Det er forrige generasjon oysterlenke . Meiner den kosta rundt 75k i 2016/17 før rabetter.