Lenge siden jeg har testet Tudor i butikk, men 58 GMT, helsort Black Bay og Black Bay 36 på five link imponerte. Litt overraskende var det FXD Alinghi jeg helst ville ta med hjem.
Vis vedlegg 384203
Den er jaggu ikke dum på armen nei!
Lenge siden jeg har testet Tudor i butikk, men 58 GMT, helsort Black Bay og Black Bay 36 på five link imponerte. Litt overraskende var det FXD Alinghi jeg helst ville ta med hjem.
Vis vedlegg 384203
Sto ikke mye på nettsiden. Ser de tilbyr å booke time men kan man bare droppe innom og kjøpe det som er tilgjengelig?
Jeg hadde ikke time og fikk god hjelp, som i en vanlig butikk og i en vanlig botiiik.Sto ikke mye på nettsiden. Ser de tilbyr å booke time men kan man bare droppe innom og kjøpe det som er tilgjengelig?
Hvordan lå prisnivået på pre-owned? Samme som markedet eller legger de seg over?Jeg hadde ikke time og fikk god hjelp, som i en vanlig butikk og i en vanlig botiiik.
Regner med du kan kjøpe alt som er tilgjengelig ja
E.g. 116710BLNR (på bildet fra storyen over) var priset til 210K. Mener 1675'n til venstre på samme bildet var priset til 160K. Av de to hadde jeg tatt 1675 uten tvekan...Hvordan lå prisnivået på pre-owned? Samme som markedet eller legger de seg over?
Den 1675n er en 16750. Pen kasse og skive, men skifta visere. Ikke verdt 160'.E.g. 116710BLNR (på bildet fra storyen over) var priset til 210K. Mener 1675'n til venstre på samme bildet var priset til 160K. Av de to hadde jeg tatt 1675 uten tvekan...
Ellers har jo butikken utstilt en del modeller man sjelden ser, fordi de rett og slett trolig er for dyre (dvs. mange modeller som er meget pepret med diamanter og edelstener).
De er jo sendt til Sveits for overhaling, så de er sikkert polert og servet alle sammen. Er litt ambivalent til dette bruktkonseptet til Rolex. De blir tatt inn til ågerpris og solgt til godt over markedspris. Men det er jo business selvfølgelig.Den 1675n er en 16750. Pen kasse og skive, men skifta visere. Ikke verdt 160'.
I sum litt for dyrt syns jeg, men trygg handel har også en verdi.
Modellene de hadde inne så pene ut.
Planen deres er at man skal booke time for å komme inn og handle. Så tror det kun er drop-in nå ifm. åpning. Var slik jeg skjønte han ungdommen jeg fikk omvisning av i hvert fall.Sto ikke mye på nettsiden. Ser de tilbyr å booke time men kan man bare droppe innom og kjøpe det som er tilgjengelig?
Planen deres er at man skal booke time for å komme inn og handle. Så tror det kun er drop-in nå ifm. åpning. Var slik jeg skjønte han ungdommen jeg fikk omvisning av i hvert fall.
Regner med at dem lager en online oversikt over hva som er tilgjengelig? Dumt å booke time, reise ned og så bli møtt av kun two tone og diamant bezel klokkerPlanen deres er at man skal booke time for å komme inn og handle. Så tror det kun er drop-in nå ifm. åpning. Var slik jeg skjønte han ungdommen jeg fikk omvisning av i hvert fall.
Hvor mye koster det å få komme inn tro?Planen deres er at man skal booke time for å komme inn og handle. Så tror det kun er drop-in nå ifm. åpning. Var slik jeg skjønte han ungdommen jeg fikk omvisning av i hvert fall.
kredittsjekk + €20,000 som blir refundert ved fremtidig kjøp.Hvor mye koster det å få komme inn tro?
Hvis du kommer inn på ventelista, så klart.kredittsjekk + €20,000 som blir refundert ved fremtidig kjøp.