Urmaker Bjerke

1000003552.jpg

Hvordan lå prisnivået på pre-owned? Samme som markedet eller legger de seg over?
E.g. 116710BLNR (på bildet fra storyen over) var priset til 210K. Mener 1675'n til venstre på samme bildet var priset til 160K. Av de to hadde jeg tatt 1675 uten tvekan...

Ellers har jo butikken utstilt en del modeller man sjelden ser, fordi de rett og slett trolig er for dyre (dvs. mange modeller som er meget pepret med diamanter og edelstener).

E.g. 116710BLNR (på bildet fra storyen over) var priset til 210K. Mener 1675'n til venstre på samme bildet var priset til 160K. Av de to hadde jeg tatt 1675 uten tvekan...

Ellers har jo butikken utstilt en del modeller man sjelden ser, fordi de rett og slett trolig er for dyre (dvs. mange modeller som er meget pepret med diamanter og edelstener).
Den 1675n er en 16750. Pen kasse og skive, men skifta visere. Ikke verdt 160'.
I sum litt for dyrt syns jeg, men trygg handel har også en verdi.
Modellene de hadde inne så pene ut.

Den 1675n er en 16750. Pen kasse og skive, men skifta visere. Ikke verdt 160'.
I sum litt for dyrt syns jeg, men trygg handel har også en verdi.
Modellene de hadde inne så pene ut.
De er jo sendt til Sveits for overhaling, så de er sikkert polert og servet alle sammen. Er litt ambivalent til dette bruktkonseptet til Rolex. De blir tatt inn til ågerpris og solgt til godt over markedspris. Men det er jo business selvfølgelig.

Planen deres er at man skal booke time for å komme inn og handle. Så tror det kun er drop-in nå ifm. åpning. Var slik jeg skjønte han ungdommen jeg fikk omvisning av i hvert fall.
Regner med at dem lager en online oversikt over hva som er tilgjengelig? Dumt å booke time, reise ned og så bli møtt av kun two tone og diamant bezel klokker 😅

Det kan vel ikke stemme. Så lenge man har et utvalg med klokker som faktisk er tilgjengelige så må det vel være mulig å stikke innom å se. Høres merkelig ut hvis man må booke for å se. Kunne skjønt det hvis man bare skulle levere ut bestilte klokker, men ikke så lenge de har et utvalg som er til salgs.

• Liker
Reaksjoner: Genta og DJ41
Det var jo selvsagt for mye forlangt at man kunne ha en nogenlunde saklig passiar i denne tråden uten at noen knøler måtte bli usaklige.

Kan dere ikke heller bare lage en "alle som hater Bjerke tråden" så kan dere være barnehagebarn der i stedet.

• Liker
  • Wow
Reaksjoner: Rød og DJ41