Urmaker Bjerke

Blir ingen clash @Klokkegutt 😉
Orker bare bruke energi på maks to-tre innlegg på "jeg er så bitter for at jeg ikke får kjøpe Rolexen Instagramen sier er så kul uten kjøpshistorikk-klubben."

IMG_5594.jpeg

Gikk en tur innom Bjerkehuset uten avtale. Stort og luftig lokal. A Lange & Söhne er dessverre ikke i 2. etg lenger. Bra utvalg og god service. Dessverre kun helgull GMTII tilsalgs.

Det var jo selvsagt for mye forlangt at man kunne ha en nogenlunde saklig passiar i denne tråden uten at noen knøler måtte bli usaklige.

Kan dere ikke heller bare lage en "alle som hater Bjerke tråden" så kan dere være barnehagebarn der i stedet.
helmiss x 10

jeg digger bjerke - sender mine venner dit - har null problemer legge igjen gryn der høyere enn en biskoplønning. ikke kom her med alvorstunge sakligheter - det kler deg ikke 😘

helmiss x 10

jeg digger bjerke - sender mine venner dit - har null problemer legge igjen gryn der høyere enn en biskoplønning. ikke kom her med alvorstunge sakligheter - det kler deg ikke 😘
Det er vel opplest og vedtatt at å hate Bjerke er stor idrett for enkelte. Mitt forslag om å opprette en egen tråd for barna står.

Hva en biskop tjener vet jeg ikke, likeledes som du vet hva som kler meg 😘

Var innom Rolexbutikken tidligere i uka. At man får god og personlig oppfølging når man entrer lokalene, er en understatement. Spent på hvor mye av oppfølgingsrutinene som fortsatt er på plass om 2-3 måneder. Anyway; positiv opplevelse.

Det kan vel ikke stemme. Så lenge man har et utvalg med klokker som faktisk er tilgjengelige så må det vel være mulig å stikke innom å se. Høres merkelig ut hvis man må booke for å se. Kunne skjønt det hvis man bare skulle levere ut bestilte klokker, men ikke så lenge de har et utvalg som er til salgs.
Jeg håper jo ikke det stemmer, men det var slik jeg skjønte det på tirsdag.