Lov å håpe, men jeg tviler enn så lenge denne her eksisterer (altså samme i blå med diskutabel bakside og pris):Kan vi håpe på en blå modell til våren mon tro? Perfekt sommerklokke isåfall
Det er sant, men den ble vel lansert for to år siden. Vet ikke hvor lenge Omega har for vane å ha jubileumsmodeller i produksjon?Lov å håpe, men jeg tviler enn så lenge denne her eksisterer (altså samme i blå med diskutabel bakside og pris):
Seamaster Diver 300M James Bond 60th anniversary - 210.30.42.20.03.002 | OMEGA®
Discover the Seamaster Diver 300M James Bond 60th anniversary Watch - 210.30.42.20.03.002!www.omegawatches.com
Det finnes da utallige merker som klarer å lage tynnere ur med innsyn uten at de er særlig tykke.. Kanskje Omega måtte redesignet urverket for å gjøre det tynnere, slik at baklokket kunne bygge mindre? Og at det er for kostbart, derfor bare kjøre på videre.. Jaja, jeg får stå på sidelinjen i noen år til daFordi de insisterer på innsyn til verket.
Hadde de skippet vinduet, hadde de nok vært 2mm slankere.
Bare se på PO før og etter vindu.
Hadde glatt foretrukket stål baklokk og har ikke for vane å stirre på verket...
Hvis det er den nye her du mener, så er vi forespeilet første leveranse 5. desember. Krysser fingrene for at det stemmer.Lov å håpe, men jeg tviler enn så lenge denne her eksisterer (altså samme i blå med diskutabel bakside og pris):
Seamaster Diver 300M James Bond 60th anniversary - 210.30.42.20.03.002 | OMEGA®
Discover the Seamaster Diver 300M James Bond 60th anniversary Watch - 210.30.42.20.03.002!www.omegawatches.com
Men kanskje en grønn en?
Noen som vet om dette er hyllevare? Vurderer sterke rokader i boksen!
Spent på å se den live.Hvis det er den nye her du mener, så er vi forespeilet første leveranse 5. desember. Krysser fingrene for at det stemmer.
Opplevelsen blir nok ganske lik 60 års James bond tipper jeg. Da heller det mer mot sporty enn gammeldags i mine øyne. Litt roligere for øyet enn vanlig modell.Spent på å se den live.
Vi er vant med kjermisk bezel, og skiva til Omega i kjeramikk syns jeg er veldig flott.
Usikker på om alu i både skive og bezelinsert vil se sporty eller gammeldags ut.
Flott på bilder iallefall.