GrimReaper
Støttemedlem
Men siden dette er Tudor-tråden så gir vi den til Tudor. Man kan ikke sammenligne epler og pærer heller for øvrig i min bok.Ja man kunne hevde at de har mer rett til det enn Tudor.
Men siden dette er Tudor-tråden så gir vi den til Tudor. Man kan ikke sammenligne epler og pærer heller for øvrig i min bok.Ja man kunne hevde at de har mer rett til det enn Tudor.
Det er en flott dykkerklokke i freshe farger. Et flott alternativ til Scuba Libre om man liker lekne farger og har penger til det. I det hele tatt en flott blå pære!Men siden dette er Tudor-tråden så gir vi den til Tudor. Man kan ikke sammenligne epler og pærer heller for øvrig i min bok.
Tror ikke det hjelper om man har 40k til overs heller, de blir nok ikke å finne i hyllene. Men den var fresh og morsom.Det er en flott dykkerklokke i freshe farger. Et flott alternativ til Scuba Libre om man liker lekne farger og har penger til det. I det hele tatt en flott blå pære!
det vedder jeg ingen kan svare på!Tudor Black Bay Cheramic blue.
Er det noen som har kjennskap til antall produserte, hvor mange som er solgt i norge ?
Hvorvidt det med ordentlig "22" er innovation eller improvement, ser vi vel om et par uker. Vil vel tro innovation ikke er Froskens sterkeste side rent taktisk..Det er skuffende kvalitetskontroll. Får heller kjøpe Aliexpress-versjonen som helt sikkert har linet opp tallene korrekt.