GrimReaper
Støttemedlem
Nesten. Avventer litt til. Usikker på denne. Ser derfor frem til dine inntrykk.Du som fikk den andre?
Jeg har høye forventninger til den. Men man vet jo aldri før den er på armen. Mest spent på remmen.Nesten. Avventer litt til. Usikker på denne. Ser derfor frem til dine inntrykk.
Strukturen og fargen er spot on, hvis man liker det litt "militært" (noe jeg gjør). Personlig ville jeg komplettert denne FXD-modellen med e.g. "The Adventurer - Ribbed Nylon Single Pass Hook and Loop Watch Strap - Forest Green" fra Yorkshirestraps. Merk at borrelåsene er fargematchet.Jeg har høye forventninger til den. Men man vet jo aldri før den er på armen. Mest spent på remmen.
Regner med den er komfortabel på sedvanlig Tudor-vis. Mest spent på passformen når se har godt bort fra borrelås.Strukturen og fargen er spot on, hvis man liker det litt "militært" (noe jeg gjør). Personlig ville jeg komplettert denne FXD-modellen med e.g. "The Adventurer - Ribbed Nylon Single Pass Hook and Loop Watch Strap - Forest Green" fra Yorkshirestraps. Merk at borrelåsene er fargematchet.
Vis vedlegg 385241
Skjønner. Det er den. Allikevel er den litt mer flimsy enn velcroreima, som naturlig er litt tykkere og mer stabil siden den ligger i to lag på deler av armen. Passformen på Zulurema er jo nå prisgitt hullenes avstand...Regner med den er komfortabel på sedvanlig Tudor-vis. Mest spent på passformen når se har godt bort fra borrelås.
Ja, akkurat det som er litt spennende uten å ha prøvd den. Men satser på at det blir går greit.Skjønner. Det er den. Allikevel er den litt mer flimsy enn velcroreima, som naturlig er litt tykkere og mer stabil siden den ligger i to lag på deler av armen. Passformen på Zulurema er jo nå prisgitt hullenes avstand...
Synes du den er finere med helt hvite markører?
Den blå "M.N" og den sorte "USN" ser crispe ut. I bildet over så har jeg ikke tunet detaljene like hvite som de to, men derimot lyse, lyse grå. Synes det hadde kledd den bedre.Synes du den er finere med helt hvite markører?
Jeg er litt usikker selv men synes de originale matcher remmen og "looken" godt. På den originale FXD M.N.2x er jeg helt enig med deg. Den ser crisp med det kritthvite i mot den matte blå skiven.