I was paddling with the baby lemon sharks in shallow water, the largest being 1 meter at Shark Bay Cape Verde. The pics didn't work out as good but a strange feeling when they smoothly passed one's legs.
Vis vedlegg 384062Vis vedlegg 384063Vis vedlegg 384064
Promillekontroll.
Dette er en av de mer fornuftige tingene politiet kan bruke tid på.
Dog stusser jeg litt over at jeg som passasjer måtte blåse, mens sjåfør Terje (i en Lotus Elise med høyreratt) satt og så undrende på og hadde meget store problemer med å holde seg alvorlig. Han melder at akkurat det samme har skjedd en gang tidligere.
Færre penger på klokkekonto i dag = depositum på hvit 126500. Hjelper kona å bytte fra grønn til hvit klokke.Penger på klokkekontoen!
jøssamegsann, den var jo snygg! håper den smaker som utseendet!
Hvorfor kunne de ikke bare prøvd litt til med Van Nistelrooy. De få kampene han fikk så lignet de på gode gamle United. Nå er det jo helt krise - igjen! Det smerter meg som Unitedfan å innse at United faktisk ikke er noe topplag lenger, navnet kan bare bære deg en stund, men 11 år er for lenge. En æra endte med Sir Alex, dessverre permanent.At Manchester United er akkurat like dårlige med ny trener som med gammel.
Nytter ikke å putte Mercedes stjerne på en gammel Lada. Det er fortsatt en Lada.
elg er knall! gjorde nettopp lukrativ byttehandel med naboen: jeg fikk 10 kg elgkjøtt - han fikk en gamal rammemadrassElsker gubbene som trekker ut ved juletider for å selge spekepølser av ulike slag, jeg er et lett bytte hvis be lokker med elgpølse
Vis vedlegg 386392