Gratulerer til McLaren! Ferrari gjorde det spennende helt i slutten, men Norris hadde stålkontroll.
Verstappen sin oppførsel står til stryk. Feilberegner inn i sving 1 og tar ut Piastri for så å gå på radioen å kalle dommerne for idioter fordi han fikk en 10 sekunders straff. Han burde være bedre enn det. Beklager riktignok til Piastri etter han har fått summet seg etter løpet, men jeg forventer mer av en 4x WDC.
Over tre måneder til neste løp.. Er jo interessert i fotball, så har jo noe å trøste meg med. Men dessverre så holder jeg med United, så det er jo grenser for hvor mye trøst det er å finne i PL om dagen
EDIT: Silly season starter jo også nå. Perez er definitivt ferdig i Red Bull og det eneste som gjenstår der er forhandlingene rundt hvor mye det kommer å koste RB å sparke han. The Race mener at det eneste som gjenstår er hvor mye penger Perez skal ha for å "pensjonere" seg med 2 år igjen av kontrakten. At han får et nytt sete i F1 er høyst usannsynlig, så det handler egentlig bare om å redde ansikt med "Jeg pensjonerer meg fra F1 for å (Fyll inn grunn her)" istedet for "Jeg har fått sparken".
Lawson virker til å være soleklar favoritt til å ta over for Perez, mens Hadjar (Som marginalt tapte F2-tittelen på søndag) har langt på vei bekreftet at han skal inn i junior-laget til Red Bull når han forsnakket seg på en pressekonferanse. Så etter alle solemerker så ser 2025-griden slik ut:
McLaren - Norris/Piastri
Ferrari - Hamilton/Leclerc
Red Bull - Verstappen/Lawson
Mercedes - Russell/Antonelli
Aston Martin - Alonso/Stroll
Alpine - Gasly/Doohan
Haas - Ocon/Bearman
Sauber/Audi - Hulkenberg/Bortoletto
Williams - Sainz/Albon
VCARB - Tsunoda/Hadjar
5 rookies! Det liker vi å se!