Min garasje er fylt med...

Veldig happy! Altså for en luksus ift Volvoen. Deilig å kunne snakke med dem i andre seterad uten intercom! Under 0,5 på langkjøring med full bil, minusgrader og takboks.

Litt uvant at den ikke er konstant høy, både ift fortauskanter og sneskavler. Og betydelig trangere inni til tross for mange cm lengre.

Ja, en 830 i sølv hadde vært penere. Men ikke 20’ penere.

Ved i takboks? Hørtes skummelt ut. Går mest i SL ski fra Vølkl og Støckli, med et Faction twintip-unntak.
Vis vedlegg 387458

@hbf : ja, 860. 830n er for knapp. Hender vi har med alpin, skøyte og klassisk (fikk 14 par ski + staver i 850…) da funker ikke 830.
:ROFLMAO: nei jeg tenkte på garasje:ROFLMAO:

• Haha
Reaksjoner: Genta
Litt uvant at den ikke er konstant høy, både ift fortauskanter og sneskavler.
Du har vel offroad-modus? Da holder bilen seg høy, opp til 30 km/t mener jeg å huske.

Stusset litt over at det ikke gikk an å kjøre raskere med hevet bil da jeg hadde min, men det holdt i hvert fall over fortau og mindre sneskavler…

Denne kan jeg brøyte med, skikkelig høy i offroad-modus - som også går an å kjøre med i høyere hastighet ;)

IMG_1512.jpeg

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Du har vel offroad-modus? Da holder bilen seg høy, opp til 30 km/t mener jeg å huske.

Stusset litt over at det ikke gikk an å kjøre raskere med hevet bil da jeg hadde min, men det holdt i hvert fall over fortau og mindre sneskavler…

Denne kan jeg brøyte med, skikkelig høy i offroad-modus - som også går an å kjøre med i høyere hastighet ;)

Vis vedlegg 387467
Joa, da blir den høy og fin. Men vanlig kjøring tilsier heller ECO og senka bil, så kommer p-plassen med skavl, da er det lett å være i XC70 modus å glemme heving. Et veldig lite problem, velger komfort i e-klasse foran traktoregenskapene til Volvo 10 av 10 ganger.

@holmby :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: Bilboksen, stussa veldig! Rett skal være rett, skia henger der til vanlig!

• Liker
Reaksjoner: Consigliere
Bytta BMW med en skikkelig bil? Staselig!
BMW'en var ventepølse mens jeg ventet på denne, og den var slett ikke dum den heller. Men det er MB som står mitt hjerte nærmest. Og med fullblods AMG og S-klasse i samme pakka er det maks uttelling for min del. Superkomfortabel i "Comfort" og brutalt råskinn i "Sport". Kan det bli bedre?