- Medlem
- 26. april 2011
- Innlegg
- 5.555
Men! Bedre med èn IWC på armen enn ti i dashboardetSkulle hatt den IWC-klokka i dashbordet, si. Men fin bil. Grattis!
Men! Bedre med èn IWC på armen enn ti i dashboardetSkulle hatt den IWC-klokka i dashbordet, si. Men fin bil. Grattis!
Kan kjøpe mange IWC'er for mellomlegget opp til en AMG siMen! Bedre med èn IWC på armen enn ti i dashboardet![]()
Same-same som høner på taket. Heller èn IWC enn ti AMGKan kjøpe mange IWC'er for mellomlegget opp til en AMG si![]()
En gammel sliter, Austin Cooper, i mitt nabolag i Singapore.
Vis vedlegg 388114
Minner om en analyse av 5513Litt nerde-info.
Dette er en ombygd bil. Logo på bagasjelokk stammer fra en MK1 (1963-67).
Stor bakrute og baklys kom I 1968 (MK2), og integrerte ryggelys ca 1974.
Høyrebensintank Ble borte da Cooper S ble erstattet av 1275GT i 1973. Denne fikk 1x32 liter tank, i stedet for 2x25 liter.
Utvendige hengsler og skyvevinduer forsvant med introduksjonav MK3 i 1972. Denne bilen har utvendig hengsler OG sveivevinduer (ikke skyvevinduer)! Dørhåndtak tilsier MK3. Disse dørene er noe jeg aldri har sett før! Her har det blitt utført en større ombygging.
Fra 1972 ble all produksjon lokalisert til Longbridge. Da ble (alle) bilene hetende Mini, som eget merke. Austin og Morris opphørte da som merke på Mini. (Selv om noen fikk dette i vognkortet.)
Kort sagt en virkelig spesiell bil! Pent utført.
8
Trist sorti, at Ferrari ikke klarte å unngå det forbanna ladehysteriet.Vis vedlegg 392335
Ferrari SF90 (til lading)
Vis vedlegg 392335
Ferrari SF90 (til lading)