Roman er veeeldig bra! Elsker Fifth Wrist Radio.Verdt å lytte til om dere har tid…
Kjente meg veldig igjen på min fasinasjon fôr independent
Independent Thinking - Mitch Katz - indie collector and author talks about his new book "Time on My Hands"
Podcast Episode · Fifth Wrist Radio · 12/09/2024 · 1h 12mpodcasts.apple.com
Digger den slår ikke alltid i resonans, men det kan jeg fint leve med. Ønsker deg en riktig god jul @HvalrossenHvordan funker den famøse Berkus?
Stilleben >> Wristshot i 50 km/t.
God jul min venn! Blir ikke mere høytid enn med denne… Den er helt fantastisk. Få klokker som har fått fram mere passion i meg enn den her!
Tusen takk, og i like måte @Dr.SkinnywristDigger den slår ikke alltid i resonans, men det kan jeg fint leve med. Ønsker deg en riktig god jul @Hvalrossen
Genève er jo notorisk dårlig på "uteliv", men jeg og @Edzilla har hatt noen gode middager som han sikkert kan si hvor var. Hotellet var også meget sentralt. The diplomet? Vi fikk jo også en stampub som kan anbefales.Nytt år og nye muligheter… skal ned til Genève nå i Januar og se på mulige fremtidige klokker..
For de av dere som har vært en del der.. noen som kan anbefale bosted og restauranter ?
Tusen takk! Flott å få en oppfriskning på den episke reisen deres. Og både hotel og restaurant tips skal sjekkes ut. Hjertelig takkGenève er jo notorisk dårlig på "uteliv", men jeg og @Edzilla har hatt noen gode middager som han sikkert kan si hvor var. Hotellet var også meget sentralt. The diplomet? Vi fikk jo også en stampub som kan anbefales.
6-7 sider fra side 170 er obligatorisk lesing.
Høstdepresjon
Har lenge drømt om noe helt spesielt i samlingen. Klokkesamlingen for å være presis. Men aldri tatt det helt ut. Men etter en hyggelig samtale med Aslak Glosimot Dalen hos Tidemann Urmakermester bestemte jeg meg. Unboxing er forventet på tirsdag kveld. Legger ved et lite hint. Solformørkelse...www.tidssonen.no