Neste stopp var lunsj med en person som er i oppstartsfasen med å lage sitt klokkemerke. Jeg har hatt kontakt med ham en stund på what’s app og IG men kan dessverre ikke røpe navnet hans på nåværende tidspunkt. Om noen liker det de ser er det lov å sende meg en DM.
Planen med lunsjen var å endelig få treffe ham samt at han kunne fortelle mer om klokken han skal lage.
Konseptet er veldig likt det Simon Brette gjør og Simon hjelper ham med å få istand avtaler med mange av de samme artisanene som lager hans egne klokker. Kan dessverre ikke nevne for mye men navn som Tixien og Narbel er tungt involvert.
Var en fantastisk lunsj i hyggelig selskap hvor han forklarte prosjektet sitt. Viste rendering bilder og 3D modell av klokken.
Og jeg synes den ser fantastisk ut.
En blanding av Brette, MB&F og DeBethune..
En design som er aggressiv men med Brette finish nivå… Dette må jo bli rått!
Retrograde jumping hour og minutter, og sekund skiven og viser på baksiden.. Dette likte jeg!
Blir spennende å følge dette fremover. Han håper å ha prototypen klar til Watches & Wonders.
Har fått en plass på listen hans med lov om å trekke meg dersom prototypen ikke faller i smak.
Må innrømme at jeg har litt FOMO for denne da jeg var i akkurat samme situasjon med Simon Brette. Der var jeg som en av de første til å kjøpe hans Souscription modell men jeg trakk meg i siste liten når depositumet skulle betales… Har angret mye på det