Å i helsike...... Pris??
Å i helsike...... Pris??
Var det 32k$ hahahahah. Tror nok kø er største utfordring herÅ i helsike...... Pris??
Nydelig ur og må si at SEA-Gull har masse ekspertise. Har vært nysgjerrig på deres Tourbillon modeller i noe tidSeagull kjem med en chronograph rattrapante .
Her prøver dei klatre opp litt i klokke verden.
Vis vedlegg 389325
Vis vedlegg 389326
Introducing: Seagull's $3,500 Split-Second Chronograph, The Most Accessible Rattrapante on the Market
Priced just shy of USD 3,500, the new Seagull Split-Second Chronograph Limited could well be the most accessible rattrapante now available.monochrome-watches.com
HeisannHei! Vet ikke om jeg er helt på bærtur i klokkekafeen her, eller om jeg må starte en ny tråd, og i så fall tar jeg gjerne tips til hvor - jeg er ganske fersk i klokkegamet, men har likevel havna dypt inne i microbrand-segmentet. Farer har fanga oppmerksomheten min, og særlig modellen Resolute II i «gul sorbet». Legger merke til at Farer ikke er omtalt verken på Tidssonen generelt, eller her på forumet. Så spørsmålet er om noen her har ei Farer-klokke og kan si litt om de. Og også om størrelsen. Jeg har en 36 mm i kikkerten, som jeg er redd for er litt liten. Det viser seg at håndleddet mitt tåler større klokker enn jeg hadde trodd. 38 mm er ganske fint for meg. Resolute-en har ganske sparsom bezel. Er det tilfeldigvis noen i Oslo-området som har en Resolute 36 mm som jeg kunne kikka på?
Flotte farger på bildeneGrønne urskiver er ikke så gæli, selv i 2025.
Kanskje folk omsider har lært at de må slutte å selge og kjøpe den klokka om igjen? Ser noen serie-gjenkjøpere av den her på TS...Det er mulig min langtidshukommelse er litt selektiv, men jeg mener å huske at når jeg begynte å interessere meg for klokker for ~10 år siden var bruktmarkedet fylt av Speedmaster moonwatch, men nå er det knapt noen å se. Det er noen speedmastere, men de få jeg ser er stort sett ikke den tradisjonelle modellen. Hva er i så fall grunnen til dette? Hvis dette var en vanlig(ere) klokke før bør jo disse fortsatt eksistere på markedet.
De var forsåvidt ganske tøffe, godt valg med rem av gummi syntes jeg. Men vil ikke kjøpergruppen av disse vurdere Tudors FXD Red Bull kronograf som direkte konkurranse? TAG må gjøre noe med urverkene sine, det blir rart når de kommer med en modifisert ETA, når Tudor kom med MT verket sitt for to år siden. Det blir heller ikke bedre at Tag er over 20 lapper dyrereIntroducing: Five New Versions Of The TAG Heuer Formula 1 Chronograph In Titanium (Live Pics)
✓ TAG Heuer marks its big return to F1 with the new Formula 1 Chronograph in titanium ✓ With a fresh case design and an automatic movement! ✓www.fratellowatches.com
Kanskje nyprisøkningen gjør at folk vegrer seg for å selge?Det er mulig min langtidshukommelse er litt selektiv, men jeg mener å huske at når jeg begynte å interessere meg for klokker for ~10 år siden var bruktmarkedet fylt av Speedmaster moonwatch, men nå er det knapt noen å se. Det er noen speedmastere, men de få jeg ser er stort sett ikke den tradisjonelle modellen. Hva er i så fall grunnen til dette? Hvis dette var en vanlig(ere) klokke før bør jo disse fortsatt eksistere på markedet.