Morsom bil for øvelseskjøring? (Manuelt gir!)

Svaret er BMW 1 serie.
Kjøpte i helgen en 123d, og mer moro for penga skal godt gjøres :) .
Kjøp 120d manuell (eller 123d om du strekker budsjett eller finner som har gått litt langt). F.eks.:

Svaret er BMW 1 serie.
Kjøpte i helgen en 123d, og mer moro for penga skal godt gjøres :) .
Kjøp 120d manuell (eller 123d om du strekker budsjett eller finner som har gått litt langt). F.eks.:
BMW 1Serie! Kors og hvitløk!
Min datter hadde en slik I 9 måneder. Da orket hun ikke mer. Større drittbil skal du lete lenge etter. Tviler på at du finner det.

Finn heller en Morris Marina, Austin Allegro, Lada.... Der får du langt mer kvalitet enn BMW 1Serie. Det er ikke morsomt å ha en 1Serie. Det er gjennomført dritt!

(Dette virker kanskje krast, men det er ikke så vondt sagt som det er ment).

8

• Liker
Reaksjoner: Edward
Min datter hadde en slik I 9 måneder. Da orket hun ikke mer. Større drittbil skal du lete lenge etter. Tviler på at du finner det.

Finn heller en Morris Marina, Austin Allegro, Lada.... Der får du langt mer kvalitet enn BMW 1Serie. Det er ikke morsomt å ha en 1Serie. Det er gjennomført dritt!

8
Jeg hadde en 2-dørs 1-serie fra 2011 en gang i tiden. 116d m-sport med chiptuning (190ish hester mener jeg). Sett bortifra diesellyden, så var jeg veldig fornøyd med bilen! Stivt og fint understell, manuelt gir, m-ish stoler og RWD. Den var faktisk gøy å kjøre! Forholdsvis analog også, hvis man sammenligner den mot dagens biler. Gjevnt over veldig fornøyd med byggekvalitet og kjøreegenskaper.

Dog, det skal sies at den ikke var egnet til langtur. 19" felger, m-stoler og m-sport understell er ikke akkurat oppskriften på luksus :p

Utseende kan vel gjerne diskuteres, men det er en personlig sak uansett.

8
IMG_9062.jpeg