Betalte du for den eller bare plukket du den med deg uten at noen merket det?Hentet denne fra Bjerke i dag: pre-owned formula 1 kvarts fra 2022. Må jo ha f1-klokke når det er løpshelg
Vis vedlegg 325429
Redigert:
Betalte du for den eller bare plukket du den med deg uten at noen merket det?Hentet denne fra Bjerke i dag: pre-owned formula 1 kvarts fra 2022. Må jo ha f1-klokke når det er løpshelg
Vis vedlegg 325429
Pen klokke! Carrera er ikke dumt. Synes kronografene fra 2023 er knallfineHatt en greie for Tag Heuer Carrera i åresvis. Endelig fått gjort noe med det.. Føler vel kanskje de er litt undervurdert og sett litt ned på.. Men jeg synes de er skikkelig kule og kunne godt fortjent litt mer cred.
Vis vedlegg 391268
Enig. Den blå er knallfin! Den sorte kunne vært like fin dersom datoen ikke var plassert kl. 12. Det ser helt løk ut i mitt hode.Pen klokke! Carrera er ikke dumt. Synes kronografene fra 2023 er knallfine
Jeg liker den sorte godt. Men som du sier, det er jo fullstendig Lloyd å plassere datoen klokken 12 på en kronograf. Noen var ikke på jobb den dagen...Enig. Den blå er knallfin! Den sorte kunne vært like fin dersom datoen ikke var plassert kl. 12. Det ser helt løk ut i mitt hode.