Du er m.a.o. ikke en dykker.Noen som vet om stødig leverandør av haiskinnsrem i brunt eller oliven i pre-vendome stilen?
Mener å huske at klokkepoden til Bjerke har noen episoder dedikert til Panerai. Lytt gjerne til episoden med @Tom Henriksen som gjest. En av de aller beste.Noen som har tips til podkast eller enda mer spesifikt podcast episoder hvor Panerai er tema? Gjerne med fokus på PAM111.
Trenger noe å høre på mens jeg går turer med hunden i skogen eller i bilen på vei til jobb.
De har jeg alt vært igjennom. Trenger mer. Gjerne på engelsk.Panerai
Du tok ordene rett ut av munnen min. Jeg er ikke så nøye på plexi men denne var lekker! Ref: PAM1628For sent og litt halveis (skulle hatt plexi), ellers var den nye Pam i 47 mm ganske fin.
Vis vedlegg 392223
Hyggelig å høre, jeg har faktisk ikke hørt den selv.Mener å huske at klokkepoden til Bjerke har noen episoder dedikert til Panerai. Lytt gjerne til episoden med @Tom Henriksen som gjest. En av de aller beste.
Absolutt den episoden som har utmerket seg mest for min del. Og jeg har hørt samtlige 159 episoder. Håper du tar turen tilbake for en oppfølgerHyggelig å høre, jeg har faktisk ikke hørt den selv.
Takker for hyggelig tilbakemelding, første jeg har fått. Hvis Bjerke vil ha en oppfølger kan jeg prøve å bidra.Absolutt den episoden som har utmerket seg mest for min del. Og jeg har hørt samtlige 159 episoder. Håper du tar turen tilbake for en oppfølger![]()