Jada, det ordner seg nok. Takk for heiinga!... jeg eier jeans i 4 forskjellige livvidder... Det får du til!
Jada, det ordner seg nok. Takk for heiinga!... jeg eier jeans i 4 forskjellige livvidder... Det får du til!
Jeg er så gammel at dette var gullstandarden når jeg vokste opp:Vet ikke hvor gammel du er, men i min bok er gullstandarden egentlig Levis 501 og den er bred nok til å få utenpå (smale) cowboystøvler.
Noen som har erfaring med Vintage modellene av type 1, 2 og 3 jakkene fra Levi’s?
Store nyheter i heimen. Nå har to nye ankommet, og det virker foreløpig til å være tidenes deal. Jeg skal få tatt noen ordentlige bilder etterhvert, men legger ved et par av den ene jeg har testet de siste dagene.
Jeg har jo etterhvert brukt alt for mange timer på youtube, reddit og sosiale medier der jeg har lært mere om denim, og ett veldig kontroversielt merke dukket til stadighet opp; Red Tornado
Det er et kinesisk selskap, de kopierer av og til kjente merker sine fits/looks og de selger via aliexpress. Kan ikke bli så mye verre en det eller?
Vel her er tingen da... Jeg har ikke funnet en eneste dårlig anmeldelse når det kommer til kvalitet. Snarere tvert i mot. De lager produkter av langt høyere kvalitet en de kjente merkene de kopier (levis, lee, carhartt osv).
Jeg bestemte meg for å prøve to bukser, og her er den første Red Tornado 17oz SD-107. Den passer meg ekstremt godt og jeg følte en connection med en eneste gang. 17oz oppleves ekstremt mye stivere og tykkere en Nudien (13oz) Det ble faktisk komisk å gå opp trapper osv de første dagene fordi det var så mye motstand i buksen. Billig ble den også, tror jeg betalte godt under 1k som virker til å være tyveri?
Skal få tatt ordentlige bilder etterhvert
Takk for nok et herlig snobbete kaninhull å falle ned i. Hvilke hensyn må jeg ta med tanke på avfarging på møbler, klær etc?
Vis vedlegg 392764
Hvordan var størrelsene ?Store nyheter i heimen. Nå har to nye ankommet, og det virker foreløpig til å være tidenes deal. Jeg skal få tatt noen ordentlige bilder etterhvert, men legger ved et par av den ene jeg har testet de siste dagene.
Jeg har jo etterhvert brukt alt for mange timer på youtube, reddit og sosiale medier der jeg har lært mere om denim, og ett veldig kontroversielt merke dukket til stadighet opp; Red Tornado
Det er et kinesisk selskap, de kopierer av og til kjente merker sine fits/looks og de selger via aliexpress. Kan ikke bli så mye verre en det eller?
Vel her er tingen da... Jeg har ikke funnet en eneste dårlig anmeldelse når det kommer til kvalitet. Snarere tvert i mot. De lager produkter av langt høyere kvalitet en de kjente merkene de kopier (levis, lee, carhartt osv).
Jeg bestemte meg for å prøve to bukser, og her er den første Red Tornado 17oz SD-107. Den passer meg ekstremt godt og jeg følte en connection med en eneste gang. 17oz oppleves ekstremt mye stivere og tykkere en Nudien (13oz) Det ble faktisk komisk å gå opp trapper osv de første dagene fordi det var så mye motstand i buksen. Billig ble den også, tror jeg betalte godt under 1k som virker til å være tyveri?
Skal få tatt ordentlige bilder etterhvert
Vis vedlegg 391927
Vis vedlegg 391928
Vis vedlegg 391929
Edit: bilde
Vis vedlegg 391969
Jeg gikk for helt samme størrelsen. Har brukt denne 17oz buksen hver dag siden jeg kjøpe den, og blir mer og mer fornøyd. Om noe så var denne kanskje hakket mindre en Nudie, men vet ikke hvor mye som handler om fasongen og at den er nesten dobbelt så tykk.Spennende det @Kruttskjegg . Har sett disse tidligere, men ikke bestilt. Hvilken str gikk du for i forhold til det du bruker i Nudie?
På bukser virker det som om Red Tornado er ganske normale i størrelsen. Men har prøvd å kjøpe noen overdeler i XL og XXL og de er mere som M. Helt ubrukelig små over skuldrene hvis du er litt trent.Hvordan var størrelsene ?
Jeg gikk for helt samme størrelsen. Har brukt denne 17oz buksen hver dag siden jeg kjøpe den, og blir mer og mer fornøyd. Om noe så var denne kanskje hakket mindre en Nudie, men vet ikke hvor mye som handler om fasongen og at den er nesten dobbelt så tykk.