Generell snikksnakk

Jeg leter etter et stativ som er vegghengt og høydejusterbart til å ha en laptop på. Må gjerne være et bord, hva enn som måtte finnes. Tips?

Jeg har et bittelite hjemmekontor. Jeg ønsker å kunne sitte i lenestolen som er ca. inntil veggen, og at det ikke blir kronglete å reise seg. Noe på en arm eller med sving må jo være løsningen?
407_e4011378-dd63-411e-835b-ce3c49ae7193.jpg

Stolen ser ganske lik ut denne, så er åpen for noe med brakett som festes til selve stolen også.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Kruttskjegg
Jeg bruker hvor? fra Statens Kartverk. Den er gratis og støtter nedlasting.
Hvor er helt super. Nordatlas for tur planlegging. Nordatlas med mulighet til å måle distanse, løypekart for scooter og barmark er helt suverent. Fordrer kanskje at man bor i Finnmark, men vi kan ikke alle være vinnere..

• Liker
Reaksjoner: Smokeless
Denne vil jeg anbefale for dere som vil ha en kveld med god rock n' roll.
Kom og se bandet til min kommende svigersønn!! Kommende lørdag.

Dead Dispute!

Alle ventet på nye iPhone SE, som skulle koste fra 5000kr som den forrige.

Neida, iPhone 16e starter på 9k!
13400 med største lagring.

Jaggu sa jeg budsjettutgave 😅

Alle ventet på nye iPhone SE, som skulle koste fra 5000kr som den forrige.

Neida, iPhone 16e starter på 9k!
13400 med største lagring.

Jaggu sa jeg budsjettutgave 😅
Alt går opp som fy i prisen, og ingen vet hvorfor... Liksom :ROFLMAO:
Hvor mange år skal gå forbi før vi kan få svaret fra NRK? :unsure::mrgreen:
Jeg tror iPhone gikk forbi innovasjons tidene: nå får du gadget-gimmicks, og ny pakking presenterte som teknologisk revolusjon. Nei?

Alt går opp som fy i prisen, og ingen vet hvorfor... Liksom :ROFLMAO:
Hvor mange år skal gå forbi før vi kan få svaret fra NRK? :unsure::mrgreen:
Jeg tror iPhone gikk forbi innovasjons tidene: nå får du gadget-gimmicks, og ny pakking presenterte som teknologisk revolusjon. Nei?
Billigversjon var det ikke. Det blir interessant å se hvordan Apples første egenutviklede modem klarer seg mot Qualcomm.