Jeg bruker appen mye og abonnerer. Alt ser ut til å fungere godt hos megJeg har brukt Norgeskart.no og appen deres mye og den har vert veldig god. Men i det siste laster de ikke ikke i det hele tatt. Dere som er i Norge, virker de derfra?
Jeg bruker appen mye og abonnerer. Alt ser ut til å fungere godt hos megJeg har brukt Norgeskart.no og appen deres mye og den har vert veldig god. Men i det siste laster de ikke ikke i det hele tatt. Dere som er i Norge, virker de derfra?
Jeg bruker hvor? fra Statens Kartverk. Den er gratis og støtter nedlasting.Jeg har brukt Norgeskart.no og appen deres mye og den har vert veldig god. Men i det siste laster de ikke ikke i det hele tatt. Dere som er i Norge, virker de derfra?
Hvor er helt super. Nordatlas for tur planlegging. Nordatlas med mulighet til å måle distanse, løypekart for scooter og barmark er helt suverent. Fordrer kanskje at man bor i Finnmark, men vi kan ikke alle være vinnere..Jeg bruker hvor? fra Statens Kartverk. Den er gratis og støtter nedlasting.
Alt går opp som fy i prisen, og ingen vet hvorfor... LiksomAlle ventet på nye iPhone SE, som skulle koste fra 5000kr som den forrige.
Neida, iPhone 16e starter på 9k!
13400 med største lagring.
Jaggu sa jeg budsjettutgave![]()
Billigversjon var det ikke. Det blir interessant å se hvordan Apples første egenutviklede modem klarer seg mot Qualcomm.Alt går opp som fy i prisen, og ingen vet hvorfor... Liksom
Hvor mange år skal gå forbi før vi kan få svaret fra NRK?
Jeg tror iPhone gikk forbi innovasjons tidene: nå får du gadget-gimmicks, og ny pakking presenterte som teknologisk revolusjon. Nei?