"Ny og Ubrukt klokke! Aldri brukt, aldri prøvd, bare tok plasten vekk for bildene."

Redigert:
Ikke for kjøper ihvertfall.Selges fordelaktig for 169.000,-
Spørs hvem det er fordelaktig for...
![]()
Rolex submariner 126610ln 41 mm stål klokke selges, NY PRIS | FINN-torget
Klokken er komplett med boks og sertifikat. Jeg har aldri brukt klokken, da jeg fikk den i innbytte på en annen klokke i fjor. Nå må den vike for andre prioriteringer. Ønsker kun rent salg på denne, vennligst respekter dette. Dette er den nyeste av submariner modellen med 41 mm kasse størrelse...www.finn.no
Tror til og med de hadde blitt skeptiske her. Den er jo strøken riktignok...minimalt med riper...jaja. Det maler jo et bilde av mangfoldet i samfunnet på en ærlig måte i det minste.Klassisk 'Klokkeriet Friday Night Special'
Er det et inhouse Hastverk som står i denne?Fikk varsel på denne og trodde at her var det en latterlig god pris fordi det hastet å få inn litt cash…
Vis vedlegg 393821
Gjør unna en time på tre kvarter den der. Men seriøst, er ikke det der ei turtle kasse?Er det et inhouse Hastverk som står i denne?
Det er det støggeste jeg har sett i hele mitt liv i alle fallDenne er muligens litt drøy eller.![]()
Mod Rolex-Seiko NH35A sammenkobling Mod | FINN-torget
Lenke og kasse av 916 kraftig tungt stål med solide skruer i ledd, er tatt av to stk ledd pr nå men nye følger med. Er hurtig justering på låsen. Skiven er EKTE Rolex som er etter bytte under service. Kostet 1800,- på ebay(kan dokumenteres)se bilder. Urverket er et automatisk stødig Seiko NH35A...www.finn.no
Men Finn godtar jo det meste for tiden så jeg er ikke overrasket.
Tipper han vet best, er tross alt finansdirektør. Savner å se klokker som er fornuftig priset jeg. Alle "ønskes kjøpt" er alltid langt under markedspris, og alle til salgs er alltid langt over.Kjempe «ryddig» og tro at han kan få noen til å selge seg sin 5212 for sånn ca kr 120 000.- under markedsprisen(Iflg. Chrono24).
Vis vedlegg 394324
Er vel i grenseland for at dette er et gullkorn sånn prismessig. Innholdet var jo et gullkortKjempe «ryddig» og tro at han kan få noen til å selge seg sin 5212 for sånn ca kr 120 000.- under markedsprisen(Iflg. Chrono24).
Vis vedlegg 394324
Tja.. nå fant du de 2 lavest prisede i verden da, de fleste ligger rundt 400k og anbefalt pris hos Chrono24 er kr 412k.Er vel i grenseland for at dette er et gullkorn sånn prismessig. Innholdet var jo et gullkort
Vis vedlegg 394347