Gullkorn fra Finn.no

Hypen er da åpenbart over, når en 5212 menes av de bedrevitende å ha en markedspris under kr 300k, når denne nå koster ny +460k - og ikke bare er å stikke innom Bjerke for å bestille.
Ellers er jeg enig i at markedsprisen i Norge ikke automatisk er +25% pga mva, det er jo mva i andre land også.
Vil allikevel ønske den «ryddige finansdirektøren» lykke til med å få kjøpt en av de få 5212 som er i Norge, til en pris under kr 300k - det blir i hvert fall ikke min :mrgreen:

Hypen er da åpenbart over, når en 5212 menes av de bedrevitende å ha en markedspris under kr 300k, når denne nå koster ny +460k - og ikke bare er å stikke innom Bjerke for å bestille.
Ellers er jeg enig i at markedsprisen i Norge ikke automatisk er +25% pga mva, det er jo mva i andre land også.
Vil allikevel ønske den «ryddige finansdirektøren» lykke til med å få kjøpt en av de få 5212 som er i Norge, til en pris under kr 300k - det blir i hvert fall ikke min :mrgreen:
Ikke lenge siden jeg var innom Bjerke og de hadde en 5212 inne - og som da var tilgjengelig for salg.
Er jo tydeligvis bare å stikke innom å kjøpe? :mrgreen:

• Liker
Reaksjoner: EDirdal
Sist jeg var innom hos Bjerke og kikket litt på Patek fikk jeg også beskjed om at 5212 var mulig få kjøpt. Noe ventetid måtte påregnes naturligvis, den var ikke inne da jeg var der.
Men det er klart at det er mer aktuelt å kjøpe for 300ish enn 460+ om mulig.

Og ja, hypen har vært over en stund nå.

Chrono er vel hypens siste tilholdssted, litt som Hitlers bunker...

'DAS WAR EIN BEFEHL!!!! DAS ZWEIUNDFÜNFTIGZWÖLF GEHEN NICHT UNTER DREIHUNDERTTAUSEND!!!!'