Chrono24 er helt på bærtur i dagens marked. Jeg tror prisen faktisk realistisk pris er et sted mellom 300' og 350'.Tja.. nå fant du de 2 lavest prisede i verden da, de fleste ligger rundt 400k og anbefalt pris hos Chrono24 er kr 412k.
Chrono24 er helt på bærtur i dagens marked. Jeg tror prisen faktisk realistisk pris er et sted mellom 300' og 350'.Tja.. nå fant du de 2 lavest prisede i verden da, de fleste ligger rundt 400k og anbefalt pris hos Chrono24 er kr 412k.
Ser de blir solgt for under det i private grupper ogsåChrono24 er helt på bærtur i dagens marked. Jeg tror prisen faktisk realistisk pris er et sted mellom 300' og 350'.
5212A går under 300k i flere grupper, ligger flere ute. Men + import blir det jo en del…Tja.. nå fant du de 2 lavest prisede i verden da, de fleste ligger rundt 400k og anbefalt pris hos Chrono24 er kr 412k.
Markedsprisen er jo fortsatt under 300k - en klokke er ikke verdt 25% over markedspris fordi den er solgt i Norge5212A går under 300k i flere grupper, ligger flere ute. Men + import blir det jo en del…
Enig der! Tenkte mer dersom man skulle kjøpt den i utlandet og importert inn selv. Lønner seg selvsagt å finne en som alt er importert eller en Norsk solgt.Markedsprisen er jo fortsatt under 300k - en klokke er ikke verdt 25% over markedspris fordi den er solgt i Norge
Hypen er da åpenbart over, når en 5212 menes av de bedrevitende å ha en markedspris under kr 300k, når denne nå koster ny +460k - og ikke bare er å stikke innom Bjerke for å bestille.
Ellers er jeg enig i at markedsprisen i Norge ikke automatisk er +25% pga mva, det er jo mva i andre land også.
Vil allikevel ønske den «ryddige finansdirektøren» lykke til med å få kjøpt en av de få 5212 som er i Norge, til en pris under kr 300k - det blir i hvert fall ikke min![]()
Er jo tydeligvis bare å stikke innom å kjøpe?Ikke lenge siden jeg var innom Bjerke og de hadde en 5212 inne - og som da var tilgjengelig for salg.
Lykke til, den gikk visst ut samme dagen.Er jo tydeligvis bare å stikke innom å kjøpe?![]()