Dagens sko!

IMG_3969.JPEG

Sko eller annet?

Hvis annet, så sving innom Cordings of Piccadilly rett rundt hjørnet for Jermyn Street.
+1 Jeg kjøper det meste av min konfeksjon fra Cordings (som er del-eid av Erik Clapton). Om du ber de sende varene, så slipper du også VAT.

Det ble Bourton, selv om Cheaney var vesentlig billigere. X-factoren med Tricker's er alt for høy for mitt enkle sinn.

I5P9dUC.jpg

Den store ironien er at jeg har hatt endeløst med størrelsebom etter at et par Bourtons jeg kjøpte brukt var for store.
...
...
...
Etter å ha snakket med betjeningen hos Tricker's, viser det seg at de første jeg kjøpte brukt i UK10 sannsynligvis var en Keswick-modell som er ekstra vid. Nå kjøpte jeg, på nytt, Tricker's Bourton i str. 10. Plaster på såret at jeg fikk kompliment på duffel-jakken min av Adele Williamson, som tilfeldigvis var innom i uofisiell kapasitet.

Hvor mange JMW har du? Hvis jeg kan spørre🤣
Tja.. 🙈 Weston har et vintage program der du kan levere inn dine "pent" brukte sko og få et gavekort ( størrelsesordren er omtrent sånn at du får nesten et nytt par for tre gamle innlevert eller bedre hvis du kjøper fra vintagekolleksjonen som består av de gamle som er blitt fullstendig restaurert i fabrikken). Jeg kjøpte mitt første par i 1990 så noen flere er det blitt på disse årene, noen er byttet inn hos JMW de 2 siste årene og noen er også blitt solgt på bruktmarkedet etterhvert så denne tråden gir heldigvis et uriktig bilde av skoskapet.

Tja.. 🙈 Weston har et vintage program der du kan levere inn dine "pent" brukte sko og få et gavekort ( størrelsesordren er omtrent sånn at du får nesten et nytt par for tre gamle innlevert eller bedre hvis du kjøper fra vintagekolleksjonen som består av de gamle som er blitt fullstendig restaurert i fabrikken). Jeg kjøpte mitt første par i 1990 så noen flere er det blitt på disse årene, noen er byttet inn hos JMW de 2 siste årene og noen er også blitt solgt på bruktmarkedet etterhvert så denne tråden gir heldigvis et uriktig bilde av skoskapet.
Aha da skjønner jeg😅 Den triple solen du har er helt rå 😍 Kult opplegg de har da. Det visste jeg ikke.