Urmaker Bjerke

Erfaringen min er at epost fungerer mye bedre enn telefon hos Bjerke, særlig under salget. Mye fint, synes denne kan være en kandidat til årets sommerklokke, spesielt med 30% rabatt:
Vis vedlegg 395102
Enig.. Bra kjøp. Regner med at noen gikk for den. 35% avslag på BB58 925 må jo også sies å være bra. Husker da man måtte stå på venteliste på disse klokkene. Det var tider det:ROFLMAO:

Var det noen som snappet opp denne på salg? (Sikkert ikke, siden den fortsatt ligger på sidene til Bjerke?)

blancpain-fifty-fathoms-act-3-3.jpg

https://www.urmaker-bjerke.no/nettb...lancpain-fifty-fathoms-70th-anniversary-act-3

Jeg hadde veldig lyst på den og var i tenkeboksen et par dager. Men selv med 35% og nedsatt fra 419k til 272k så er det veldig mye penger for en bronseklokke (med litt gull...) og natorem:oops:
Uansett en nydelig klokke som jeg fortsatt ikke klarer å få helt ut av hodet....

Og så synes jeg det er litt interessant å se hva som blir revet vekk fra hyllene og hva som blir liggende. Når denne kom så var vel de fleste klokkemedier enige om at prisen var ganske voldsom, men at den sannsynligvis ble utsolgt ganske fort allikevel (555 eks.) Slik gikk det da ikke.

• Elsker
Reaksjoner: OBJ
Merkelig det at virker som hypen står litt sterkere her enn andre steder på planeten, eller om det kanskje blir hypet opp. Som nevnt har det vært ventelister på tudor, mens på samme tid i utlandet uproblematisk å få kjøpt over disk. F eks datejust har vært mer eller mindre tilgjengelig siste tid, mens her må en krype og be

Merkelig det at virker som hypen står litt sterkere her enn andre steder på planeten, eller om det kanskje blir hypet opp. Som nevnt har det vært ventelister på tudor, mens på samme tid i utlandet uproblematisk å få kjøpt over disk. F eks datejust har vært mer eller mindre tilgjengelig siste tid, mens her må en krype og be
det burde gi et hint om at vi kanskje eksisterer i en manipulert mental boble.

foreløpig lar vi oss villig bli med - søvngjengere som vi er 😴

• Liker
Reaksjoner: maretranquillitatis
Det er vel samme klokke som ble nevnt kjøpt noen innlegg tilbake i denne tråden? De fleste budgivere på en slik klokke visste vel mest sannsynlig hva den gikk for hos Bjerke, enten fra denne tråden eller annet sted. Hadde kanskje fått mer ved å legge den ut for salg med et par tusenlapper i rabatt enn ved å gå for auksjon?