Å gi flippesyken fingern?

Du kan jo gravere «aftermarket» på lenke, kasse og baklokk så blir jo salg litt mer utfordrende;)
Uansett, grattis med rå sub. Man skal ikke undervurdere å ha kjøpt sin helt egen klokke hvor alle ripene er dine. Høres rart ut men for meg er det en del av greia. Har testet begge deler og sitter igjen med de jeg har kjøpt selv ny. Eller «tatt ut» som noen også kaller det:confused: Kvitter du deg med denne havner du i kategorien «teit!»

• Liker
Reaksjoner: Banderas
Denne tilhører (tilhørte?) @JoLu her på forumet hvis jeg ikke husker feil.
Så kult kan det altså gjøres.
(Bilde rappet fra internettet)
Et kjapt søk på engraved Rolex Case back kan gi litt god inspirasjon.

caseback-engraving.jpg

Hyggelig at såpass mange støtter gravyre! Noen som har erfaring med hvem man gir en sånn jobb?

-Jeg ville anta at en hvilken som helst gullsmed fikser dette lett; jeg fikk gravert min første 'ordentlige' klokke hos en gullsmed for et par tiere pr. tegn i 2000 eller så.

• Liker
Reaksjoner: Banderas
Du kan jo gravere «aftermarket» på lenke, kasse og baklokk så blir jo salg litt mer utfordrende;)
Uansett, grattis med rå sub. Man skal ikke undervurdere å ha kjøpt sin helt egen klokke hvor alle ripene er dine. Høres rart ut men for meg er det en del av greia. Har testet begge deler og sitter igjen med de jeg har kjøpt selv ny. Eller «tatt ut» som noen også kaller det:confused: Kvitter du deg med denne havner du i kategorien «teit!»
Det høres ikke rart ut for meg;)

• Liker
Reaksjoner: Thorvald
...det slo meg nettopp (med tanke på mine noe ukonvensjonelle reisemål, samt manglende evne til å ikke ha noe sveitsisk på håndleddet på slike turer...) at om jeg hadde hatt en Sub som trengte gravering, så ville jeg nok gravert "Finest quality replicas - Dao Feng - made in China" bakpå den... :)