Å hoppe etter wirkola..

Gratulerer med et av de vakreste urene til IWC. En rolex får du igjen, anytime. Kos deg nå, selg hvis du må, den kommer uansett tilbake. Uten problemer. Egentlig har kan du se på det som noe å glede deg til allerede, re unbox av sub :)

Gratulerer med seven days, sjuli :)
Jeg får ikke opp bildene her ute fordi det er så dårlig connection. Er det hvit eller sort urskive?

Takk Sponon, det er er sølvskive med blå timemarkører og visere :)

Gratulerer så mye, sjuli!

Bilder som dette gjør meg dessuten på nippet til å "komplettere" Portuguese-linjen min med en re-entry av tidligere solgte Automatic 7 days...

Takk, Moore. Jeg er særs fornøyd med denne. Helt siden jeg prøvde den første gang for noen år siden har jeg visst at denne må jeg bare ha. Og her om dagen ble nok nok. Klokken måtte bare inn - og det asap!
Du har jo et par vakre portugueser allerede, men jeg skjønner hva du mener. Do it ;)

Gratulerer med et av de vakreste urene til IWC. En rolex får du igjen, anytime. Kos deg nå, selg hvis du må, den kommer uansett tilbake. Uten problemer. Egentlig har kan du se på det som noe å glede deg til allerede, re unbox av sub :)

Takk, Greg! Det er noe spesielt med portuguese-serien, de er så enkle og elegante. Og mye annet.

Men jeg har et stort issue jeg ikke klarer å komme i fra. Det er alltid enkelt å skaffe seg en Rolex, men når jeg først har funnet en som jeg er så fornøyd med som jeg er med subben, så er det sinnsykt vanskelig å slippe den.

Jeg hadde skumle drømmer i natt. Beholde Sub-c og gi slipp på ROC-en. Herregud. Sykt er det. Jeg har eid ROC-en i skarve to uker, og synes den er råflott, men så har jeg jo en AP fra før av. Og 15300 blir uansett humørsvingninger, mer eller mindre latterlige impulser, ditt og datt.
Vettafaenhvajegskalgjørejegasså...

Er jeg syk? Definitivt! Please send meg noe psykofarma asap :?

Jeg hadde skumle drømmer i natt. Beholde Sub-c og gi slipp på ROC-en. Herregud. Sykt er det. Jeg har eid ROC-en i skarve to uker, og synes den er råflott, men så har jeg jo en AP fra før av. Og 15300 blir uansett humørsvingninger, mer eller mindre latterlige impulser, ditt og datt.
Vettafaenhvajegskalgjørejegasså...

Lås ned begge to i to uker og se hvilken av dem du virkelig savner(alternativt kan jeg passe på dem for deg). ;)

Lås ned begge to i to uker og se hvilken av dem du virkelig savner(alternativt kan jeg passe på dem for deg). ;)

Hehe....det er et godt alternativ å låse dem bort, låne dem bort til deg eller rett og slett bruke dem masse for å sammenlikne mer. Sorry bønna, men føler for sistnevnte akkurat nå :p

Grattis Sjuli! :D Min favoritt av de "oppnåelige" hos IWC! Portugese og 7 dagers verk, her stemmer alt.

Gratulerer så mye! Klokkekontoen bygger seg opp til denne! Du får sende meg en PM om denne går ut ;) Utrolig fin klokke!

Gratulerer med fantastisk IWC!

Om du tenker seriøst på å selge din sub-c, send gjerne en pm, mulig jeg kan være interessert.

Fryktelig tregt, men svære gratulasjoner med et fantastisk flott ur. IWC Portuguese er bare så riktig og vakkert.

Drømmeklokke.

Takker, godtfolk :)
Ellers skal jeg ikke gjøre noe forhastet så subben blir enn så lenge, men hyggelig at det er så mange tilbud om å ta over den.