Å legg ut det man skal selge i signaturen

For min del er det helt ok, men jeg er bare en menigmann.
Hvis andre synes det er ok, så håper jeg det gjøres diskret og ikke med stor neontekst eller gif osv.

Synes også det er helt innafor, så lenge det ikke tar av, selvfølgelig. :) Nå, inn for å legge inn min i signaturen...

Synes det går helt fint, hvis man gjør det helt fint og enkelt som f.eks @Loevhagen har gjort. Derimot hvis man skriver det med skriftstørrelse to komma fire millioner så er det noe annet :)

Redigert av en moderator:
OT: mener du 2,4 000 000 eller 2 400 000 i strl? Jeg foretrekker 2,4 i skriftstrl fremfor 2 400 000.
(Ocd-tråden;)

Nje, vi har et så flott K/S marked at jeg ser virkelig ikke hvorfor det burde være nødvendig.

Dette blir å sette det på spissen - ,Men ikke la TS bli som WUS a... Vær så snill! :mrgreen:

Nje, vi har et så flott galleri at jeg ser virkelig ikke hvorfor det burde være nødvendig å ha link til sin samling i signaturfeltet. :mrgreen:

Jeg ser prinsipielt ikke forskjellen på f.eks.

"Min lille samling!"

versus

"Klokke selges"

i signaturfeltet.

Spar meg for animerte GIF's og hold innholdsmengden innenfor rimelighetens grenser, så er det meste greit :)

Nje, vi har et så flott galleri at jeg ser virkelig ikke hvorfor det burde være nødvendig å ha link til sin samling i signaturfeltet. :mrgreen:

Jeg ser prinsipielt ikke forskjellen på f.eks.

"Min lille samling!"

versus

"Klokke selges"

i signaturfeltet.

Neida, det tar ikke store plassen eller plager noen, men jeg ser kanskje på det som mest "fair" at man bruker ks til hva ks er ment for og signaturfeltet til hva det mer ment for; En eller annen "signatur" that is! :)

Neida, det tar ikke store plassen eller plager noen, men jeg ser kanskje på det som mest "fair" at man bruker ks til hva ks er ment for og signaturfeltet til hva det mer ment for; En eller annen "signatur" that is! :)

Skrevet med signatur-lenken "Min lille samling" ... Hold det til galleriet a @crown guard :mrgreen:

Redigert av en moderator: