Åpning av kinderegg

Nyyyyyyydelig, antar du får en strålende helg:p

Med tanke på hva vi har sett i du har i boksen fra før, så har du nå en glimrende samling.

Digger deg, som bare klarer å dra en trippel av denne kaliberen. Elsker alle tre! I og med at jeg har den ene så vet du allerede hva jeg mener om GMT, men jeg må si at den Sin`nern var usedvanlig kul... Omega var utrolig tøff den også. Kos deg i kveld.

Nevnte du noe om å redusere samlingen for litt siden;)

Mange gratulasjoner til deg fra meg :)

Takk folkens for usedvanlig fine hilsener! Tok en kikk innom her før jeg køyer etter en hard kveld på byen. Har for første gang i mitt liv vært kontinuerlig korrektiv for en kamerat helt på bærtur. Det er ikke uvanlig at jeg er på andre siden. Det gikk tidlig skeis på winemakers dinner på Altona. Han snakket høyt tulleitaliensk (etter produsenten) og sang av full hals i bakgården i tillegg til å røyke minst 5 sigaretter under vinsmaking. Det endte med at jeg mistet han (som skal bo hos meg) etter utallige bunnløse fornedrende forsøk på allslags damer. Dette er jo ofte daglig kost, men I assure you, dette var the next level. jeg føler meg som en prest akkurat nå. Det ble forresten JLC master chrono som fikk være med på byen. Tre nye klokker, men det måtte bli den når det skal kjøres stil (jeg gjorde et forsøk i alle fall) ;)

Det er fantastisk,Tore! Du er dagens Helt!

Hvem vil toppe dette med sonens første kvadruppel? :D

Jeg mener å huske Eski hadde en unboxing som vanskelig kan toppes? Var det ikke fire? Tre? Uansett var det helt sykt.

Gratulerer så mye, med tre flotte eksemplarer!
Virkelig strøkne klokker.

Må nok erkjenne GMTn med sin sorte bezel gjorde et markert inntrykk på meg. Den var forførende.
Men, her har du tre varianter som alle har særpreg og gir godfølelse.
Enjoy!:D

Takk folkens for usedvanlig fine hilsener! Tok en kikk innom her før jeg køyer etter en hard kveld på byen. Har for første gang i mitt liv vært kontinuerlig korrektiv for en kamerat helt på bærtur. Det er ikke uvanlig at jeg er på andre siden. Det gikk tidlig skeis på winemakers dinner på Altona. Han snakket høyt tulleitaliensk (etter produsenten) og sang av full hals i bakgården i tillegg til å røyke minst 5 sigaretter under vinsmaking. Det endte med at jeg mistet han (som skal bo hos meg) etter utallige bunnløse fornedrende forsøk på allslags damer. Dette er jo ofte daglig kost, men I assure you, dette var the next level. jeg føler meg som en prest akkurat nå. Det ble forresten JLC master chrono som fikk være med på byen. Tre nye klokker, men det måtte bli den når det skal kjøres stil (jeg gjorde et forsøk i alle fall) ;)

Jeg mener å huske Eski hadde en unboxing som vanskelig kan toppes? Var det ikke fire? Tre? Uansett var det helt sykt.

Ja, det er skikkelig ufint å røyke under vinsmaking, men ellers, hva gjorde kameraten din galt:confused:

Han dukket opp en gang på morgenkvisten.

Ja, det er skikkelig ufint å røyke under vinsmaking, men ellers, hva gjorde kameraten din galt:confused:

Som en kjempebaby. F.eks høy synging, tullesvar på alles forsøk på samtale, kun snakke om seg selv, kysse en franskmann tre ganger på hvert kinn og så i pannen osv. Generelt mye klemming av alt fra gamle menn med skjegg til ansatte i baren. Det var bare starten, og så gikk det jevnt utforbakke.