Ja er har det skjedd mye i år!
Startet med et par quartz-klokker, men i år tok det hele litt av. Har vært igjennom litt av hvert og akkurat nå er samlingen litt tynn, men det er bare fordi et par nye klokker skal inn rett over nyttår. Anyways, here we go:
Inn og ut:
Tissot T-Classic
Vintage Omega Seamaster
Citizen NP1003
Seiko diver
Raymond Weil Maestro Moonphase
Omega Speedmaster automatic
Inn:
Longines Conquest GMT
Breitling Chronomat 10 year anniversary (Til salgs)
Citizen diver quartz
Seiko OM
Movado Museum
Tissot PR 516 GL
Longines Record diver
Magrette Regattare Bronze
Tissot Navigator
Til slutt vil jeg benytte denne posten til å gratulere alle med alle kjøp og salg som har blitt gjort iløpet av året! Spesielt gratulerer til de som i det siste har hatt unboxinger som jeg ikke har hatt "råd" til å poste gratulasjoner i fordi jeg sparer til unboxing på post nr 1000. @andres @Dingle @braza2013 @Bompi @Casio @frj @runes @Midwing @LeChef og de jeg måtte ha glemt; Gratulerer!
Startet med et par quartz-klokker, men i år tok det hele litt av. Har vært igjennom litt av hvert og akkurat nå er samlingen litt tynn, men det er bare fordi et par nye klokker skal inn rett over nyttår. Anyways, here we go:
Inn og ut:
Tissot T-Classic
Vintage Omega Seamaster
Citizen NP1003
Seiko diver
Raymond Weil Maestro Moonphase
Omega Speedmaster automatic
Inn:
Longines Conquest GMT
Breitling Chronomat 10 year anniversary (Til salgs)
Citizen diver quartz
Seiko OM
Movado Museum
Tissot PR 516 GL
Longines Record diver
Magrette Regattare Bronze
Tissot Navigator
Til slutt vil jeg benytte denne posten til å gratulere alle med alle kjøp og salg som har blitt gjort iløpet av året! Spesielt gratulerer til de som i det siste har hatt unboxinger som jeg ikke har hatt "råd" til å poste gratulasjoner i fordi jeg sparer til unboxing på post nr 1000. @andres @Dingle @braza2013 @Bompi @Casio @frj @runes @Midwing @LeChef og de jeg måtte ha glemt; Gratulerer!
Redigert av en moderator: