ÅRETS mest forbannet irriterende øyeblikk å være blakk!

Medlem
11. juli 2010
Sted
Oslo
Har ikke nok penger til ny klokke om dagen, men det blir jo litt titting likevel. Var i byen og handlet inn de siste julegavene i dag, og snublet innom Tidemann i Akersgaten. Der fikk jeg for første gang se en Glashütte Navigator, og falt fullstendig pladask! FOR et vakkert pilotur! Prøvde det på armen, og konkluderte med at dette må jeg ha! Og for å toppe heile driden ga butikksjefen meg en helt vill rabatt helt uoppfordret etter litt klokkeprat, hvis jeg tok med meg klokken der og da. Dessverre er jeg raka fant og uten noe særlig inntekt om dagen :( Har aldri vært så irritert før tror jeg..

Den har en sinnsyk lume, en krone som jeg ikke har kjent maken til siden Chronoswiss'en til Frodo, og flotte proporsjoner, med flyback-funksjon på sekundviseren via den lille knappen kl 8.

Se hva jeg måtte la gå...så utrolig vakkert!

Hilsen en muggen semmern :(

DSCN2999.jpg

39-42-07-12-041.JPG

Skjønner deg godt Semmern, et nydelig ur. Se muligheter og ikke begrensninger. Har selv gått på en "må ha" smell i disse dager, heldigvis hadde jeg muligheten til å realisere galskapen. Du får selge unna alt som ikker er "keepers" og handle.
Mvh Tom

Hva hadde livet vært uten noe å jobbe for? Tipper du nå har motivasjon til å unboxe denne ganske snart! Ønsker deg all lykke til, og en gledelig jul

Den var ikke så ille, husk bare at den rabatten er der når du har penger også. Hver eneste gang jeg har vært innom har jeg blitt presentert en pris langt unner listepris.

"Tidemanns-rabatten" ja...... Er det ikke den som drar prisnivået på secondhand GO ned i gjørma?:rolleyes:
Men absolutt en meget vakker klokke:D

Veldig kul klokke! Si til selgeren at du vil ha den til den prisen, men i februar eller mars, så har du noe å jobbe mot!

"Tidemanns-rabatten" ja...... Er det ikke den som drar prisnivået på secondhand GO ned i gjørma?:rolleyes:
Men absolutt en meget vakker klokke:D

"Tidemanns-rabatten"? Er det slik å forstå at det er lett å få rabatt der, og gjelder dette flere merker enn GO? Fortell gjerne mer...

"Tidemanns-rabatten"? Er det slik å forstå at det er lett å få rabatt der, og gjelder dette flere merker enn GO? Fortell gjerne mer...

Tror Tidemann deler litt av sin 40-50% rabatt med kundene.
At dette innvirker på annenhåndsverdien er nok et faktum, men om du handler der vil du ikke bli noe "offer" for dette da du allerede har et bra utgangspunkt ;)

Har også vært innom og fått tilbud om store avslag. Godt utvalg og hyggelig fyr, men det gjør ikke underverker for andrehåndsverdien. Hvordan verk er det egentlig i denne modellen? Chronoutgaven har vel sandwichverk?