Årets raskeste utboksing

Du har jo lagt listen høyt - for deg selv, med julekalender og det hele, men nå synes jeg du var litt vel sparsom med bilder og opplysninger;) Tydelig at du er tilbake for alvor, og jeg håper du kan legge ut litt mer om disse flotte klokkene.

Gratulerer så mye med en så godt som komplett samling på ett brett.
 
Skimter jeg en LLD i gull? Eller er det lyset som gjør det?:eek:

Uansett materiale er det en herlig trio du har anskaffet deg! Gratulerer så mye med en pangstart på 2014. Flere bilder hadde ikke vært å forakte:cool:
 
Beklager nesten en omvendt luremustråd. Har ikke hatt tid til å ta skikkelige bilder i dag, noe jeg føler urene fortjener.

Litt om bakgrunnshistorien:

Våren 2011 kikket jeg mye på AP ROC, og holdt nesten på å kjøpe en ny fra Bjerke. I midlertid dukket det opp en Zenith Vintage El Primero-kronograf, og så havnet jeg på Zenith-kjøret. Men jeg har ikke glemt Royal Oak Kronografen, og pandaversjonen synes jeg er helt nydelig.

Det siste året har klokkeaktiviteten vært lav hvis man ser bort fra alle Zenithene som etter hvert har gått ut. Har hatt lyst på noe nytt lenge, og var for et år siden svært nær en annen 26300, men det ble hyttekjøp i stedet.

Samtidig har jeg sett at jeg ikke har hatt særlig bruk for mitt Zenith New Vintage dressur i gull, og jeg har jo lagt det ut med jevne mellomrom, og fått flere gode bytteforslag og tilbud, men har alltid feiget ut i siste liten. Trodde jeg kom til å gjøre det samme da jeg møtte C77 og hans Logines Legend Diver i gull, men der var det noe som fenget. Spesielt når også en Tag Heuer Monaco ble del av handelen. Som kronografmann er naturligvis også en Monaco en klokke jeg har hatt lyst til å eie en gang, og han kunne presentere et usedvanlig strøkent eksemplar.

I bakhodet hadde det også plantet seg en tanke om at hvis jeg ikke ble vant til de nye urene, kunne jeg jo selge og kjøpe andersmp's ROC. Men i løpet av julen ble jeg litt utålmodig, og da jeg plutselig og helt uventet fikk inn noen penger jeg ikke hadde regnet med i det hele tatt, så satt jeg plutselig med to avtaler 2. januar. Og de ble altså gjennomført i dag.

Jeg lover å ta finere bilder når tiden strekker til, så får vi se hva som blir værende, og hva som eventuelt dukker opp til salgs igjen. Derfor ble det heller ingen: "Nå er jeg i mål!"-konklusjon på utboksingen, men det kan jo godt hende det blir konklusjonen. Vi får se.

Så beklager kort utpakking og få bilder. Jeg skal komme tilbake med bedre saker senere. :)