Årets siste klokkekjøp

Takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens :)

Rolex er alltid et safe bet, og Seadweller har jeg ønsket meg lenge. Nå skal den bare nytes, men så skal den inn på trykktest før jul.

Hype eller ikke, mange mange gratulasjoner med et stort ikonur!

dsc1233f.jpg

dsc1223w.jpg

Dagens :)

Takker :)

Kjekt å se andre andre Seadwellere i La Familia samlet i samme tråd. Tør jeg oppfordre til en dedikert tråd til Rolex' dykkerur i galleriet? :D Tror det hadde vært kult.

Heuer: Det er du som har den V-serial 16600 som Johnny solgte i sommer/høst? DEN er snadder!

Grattis med en klassiker!
Det er et flott eksemplar av arten du har fått kloa i der. Den vil så definitivt gi deg stor glede. Enjoy!:cool:

Min F-modell (2004) hilser så mye.

4762be60.jpg

hehe, dette er kanskje det sykeste her inne! At klokkene våre "hilser". Herre jeg er glad for at mannen i gata ser hvor syke vi er.

hehe, dette er kanskje det sykeste her inne! At klokkene våre "hilser". Herre jeg er glad for at mannen i gata ser hvor syke vi er.

Jeg vil helst ikke at nærmeste familie ser hvor syk jeg er heller ... Dama har nok noen anelser, men jeg forsøker å oppføre meg så normalt som mulig
326.gif

Herlig! Der satt den ja. Gratulerer med en tøff klassiker.:D
I dagens marked må vel dette kunne kalles en sikker investering.;)

Jeg vil helst ikke at nærmeste familie ser hvor syk jeg er heller ... Dama har nok noen anelser, men jeg forsøker å oppføre meg så normalt som mulig
326.gif

Samme story her....;)
Mitt alter ego har jo sin egen lille tumleplass her ute. Det er til å like. Hos meg vet hun godt om min interesse. At jeg påstår det finnes likesinnede rister hun bare på hodet av. Det hele forutsetter jeg oppfører meg så normalt som mulig....
:cool: