Tusen takk @Toland85 Akkurat nå skjønner jeg ikke helt hvorfor du kvittet deg med den du hadde, men kanskje jeg også gjør det en dagGrattis med LLD @Wangensten. Jeg digger de klokkene. Savner den jeg hadde hver gang jeg ser bilder av en annen.
Takk @StrikyGratulerer med sommerklokke
Tusen takk @SloppmannGrattis med LLD
Ja, takk for det @crown guardGrattis med lækker sommerklokke! Kunne godt tenkt meg en slik selv.
Ja, selgeren skjønte at han ikke kunne la være å selge til meg etter ca den syvende mailen Måtte som sagt få sendt den til min bror som bor ca tre timer fra selger og få han til å sende den til Norge. Tok noe lenger tid, men jeg fikk da klokken til sluttGratulerer, så selgeren skjønte sitt eget beste til slutt !
Flott klokke, post gjerne bilder av den på mesh - og gi meg gjerne et hint når du selger den til høsten
Takk @Marius M Ja, en gull LLD nå hadde jo vært perfektGratulerer så mye med en nydelig Legend Diver!
Herrefred som jeg savner min. Den hadde virkelig vært noe til sommeren..
Takk @Auto WinderGratulerer!
Nå begynner jeg å bli litt redd når du forveksler meg med @minutman @cosmu_dud, men... hehe Takk skal du haI et kort øyeblikk så jeg for meg at det var @Minuteman som pakket ut....... Endelig tenkte jeg
Skille.
Gratulerer @Wangensten med en flott "sommerbeater".
Gratulerer med flott Longines
Takk, @c--f Ja, virker som dette er en klokke mange har hatt, men som fort går ut igjen. Så da får jeg teste om jeg liker denne i løpet av sommermånedene.Gratulerer! Er det noe jeg angrer på er det at jeg solgte denne klokka!
Takk @Timekeepergrattis med nytt a! Nesten så jeg savner min..
Takk for det @TomBKul Wangensten, kul
Å ja finnes det en klubb Takk for det. Skal representre den så godt jeg kan @viz0idGratulerer Og velkommen i Legendeklubben
LLD er bare utrolig flott! Gratulerer!
Grattis med nytt @Wangensten ! Gleder meg til å sjekke ut denne live - spent på hvordan den tar seg ut på mesh
Takk @adamskater
Det viser seg at meshen er litt større på den ene siden enn den andre med ca 0,2mm, så her må det modifikasjoner til for å få på mesh
Ja, det synes jeg også. Nå er det jeg skrev sånn ca, den er microskopisk større på den ene enden enn den andre, bruker skyvelær som jeg låser og når jeg skal putte det på den andre enden så er den for stor for at skyvelæret kommer innpå Jævlig irriterende Men jeg skal nok finne en løsning @westmouthRart med slik forskjell, trodde Staib var kvalitet?
Tusen takk @LoevhagenGrattis.
Takk for det @Kohe321 Har aldri eid en Longines før så det er en nye erfaring rikere der ogsåGratulerer med en rålekker og klassisk Longines!
Tusen takk @hxwGratulerer med flott Longines!
Takk @boenna_69Grattis med kul LLD!
HYSJ!!! @Nessuno79 Ja, det ble ett lite bytte i går kveld, men bare for å holde liv i den og få opp gangreservenSweet! Grattis (og jeg misstenker at selv om denne er flott, og vil få mye armtid, så er nok Nauten back on the racket arm ganske så snart )
Rart med slik forskjell, trodde Staib var kvalitet?
Hmm, Longines som har avvik i kvalitetskontrollen? Eller kan klokken ha fått seg en smell?