Årets sommerklokke

Grattis med LLD @Wangensten. Jeg digger de klokkene. Savner den jeg hadde hver gang jeg ser bilder av en annen. :)
Tusen takk @Toland85 Akkurat nå skjønner jeg ikke helt hvorfor du kvittet deg med den du hadde, men kanskje jeg også gjør det en dag:eek:

Gratulerer med sommerklokke :)
Takk @Striky

Grattis med LLD:cool:
Tusen takk @Sloppmann

Grattis med lækker sommerklokke! Kunne godt tenkt meg en slik selv. :)
Ja, takk for det @crown guard

Gratulerer, så selgeren skjønte sitt eget beste til slutt !
Flott klokke, post gjerne bilder av den på mesh - og gi meg gjerne et hint når du selger den til høsten:cool:
Ja, selgeren skjønte at han ikke kunne la være å selge til meg etter ca den syvende mailen;) Måtte som sagt få sendt den til min bror som bor ca tre timer fra selger og få han til å sende den til Norge. Tok noe lenger tid, men jeg fikk da klokken til slutt;)
Det viser seg at meshen er sånn 0,5mm for bred så her må det modifikasjoner til. Skal se hva jeg får gjort med det denne uken. Ja sender deg en PM etter sommeren en gang @westmouth ;)

Gratulerer så mye med en nydelig Legend Diver!:D

Herrefred som jeg savner min. Den hadde virkelig vært noe til sommeren..:eek:
Takk @Marius M Ja, en gull LLD nå hadde jo vært perfekt:cool:

Takk @Auto Winder

I et kort øyeblikk så jeg for meg at det var @Minuteman som pakket ut....... Endelig tenkte jeg :)

Skille.

Gratulerer @Wangensten med en flott "sommerbeater".
Nå begynner jeg å bli litt redd når du forveksler meg med @minutman @cosmu_dud, men... hehe Takk skal du ha:)

Gratulerer med flott Longines

Tusen takk @Callahan

Redigert av en moderator:
Gratulerer! Er det noe jeg angrer på er det at jeg solgte denne klokka!
Takk, @c--f Ja, virker som dette er en klokke mange har hatt, men som fort går ut igjen. Så da får jeg teste om jeg liker denne i løpet av sommermånedene.

grattis med nytt a! Nesten så jeg savner min..
Takk @Timekeeper

Kul Wangensten, kul :)
Takk for det @TomB

Gratulerer :) Og velkommen i Legendeklubben :eek:
Å ja finnes det en klubb:eek: Takk for det. Skal representre den så godt jeg kan @viz0id:D

LLD er bare utrolig flott! Gratulerer!

Tusen takk for det @Dingle

Sweet! Grattis (og jeg misstenker at selv om denne er flott, og vil få mye armtid, så er nok Nauten back on the racket arm ganske så snart;) )

Rart med slik forskjell, trodde Staib var kvalitet?
Ja, det synes jeg også. Nå er det jeg skrev sånn ca, den er microskopisk større på den ene enden enn den andre, bruker skyvelær som jeg låser og når jeg skal putte det på den andre enden så er den for stor for at skyvelæret kommer innpå:( Jævlig irriterende:mad: Men jeg skal nok finne en løsning;) @westmouth

Tusen takk @Loevhagen

Gratulerer med en rålekker og klassisk Longines! :D
Takk for det @Kohe321 Har aldri eid en Longines før så det er en nye erfaring rikere der også;)

Gratulerer med flott Longines!
Tusen takk @hxw

Grattis med kul LLD!
Takk @boenna_69

Sweet! Grattis (og jeg misstenker at selv om denne er flott, og vil få mye armtid, så er nok Nauten back on the racket arm ganske så snart;) )
HYSJ!!! @Nessuno79 Ja, det ble ett lite bytte i går kveld, men bare for å holde liv i den og få opp gangreserven;)
Kommer nok til å bruke PP og AP mye i sommer, men det er greit å ha et ur som det ikke er SÅ farlig med når jeg skal rave rundt på bryggen i Tønsberg og snuble ut av båten i Lillesand...

Rart med slik forskjell, trodde Staib var kvalitet?

Jeg trekker tilbake litt det jeg sa om Staib @westmouth
På den ene siden er den 21,97 mm og den andre 21,94 mm altså 0,03 mm off.
Det er verre på selve klokken og det er her problemet ligger:(
Mellom lugs kl 12 er det 21,82 mm og mellom lugs kl 6 er det 21,99 mm så her er det hele 0,17 mm off.

Haha, nå ble det litt verre enn det jeg så for meg å få på den meshen:(

Hmm, Longines som har avvik i kvalitetskontrollen? Eller kan klokken ha fått seg en smell?

Kan ikke se at det er klokken som skal ha fått seg en smell, så det må nok være en liten produksjonsfeil virker det som. @westmouth
Det går helt fint med skinnreimer og nato, men litt verre med en mesh:p