Årskavalkade 2012

Medlem
22. juni 2011
Sted
Oslo
Da er året 2012 nesten omme, og jeg tenkte vi kunne benytte anledningen til å oppsummere året som har gått. Dere, som meg, sitter helt sikkert igjen med mange gode øyeblikk fra året på Tidssonen. Så jeg tenkte det kunne være hyggelig å trekke frem de gode øyeblikkene i denne tråden.

Et av mine høydepunkt fra året 2012 må være ”badeklokke-tråden” til Mogens, hvor han spurte etter en strandklokke, og etter forslag bare klinte til med en helrå IWC i rosegull.

Et annet øyeblikk som står sterkt hos meg er, et av de flere flotte ”reisebrevene” til Minuteman.

Jeg vil til slutt bare benytte anledningen til å takke for nok et fantastisk år på Tidssonen, og måtte det neste bli like bra!

Godt nyttår dere!:)

new1.jpg

Godt tiltak Ulven! Jeg trenger imidlertid litt mer tid for å finne høydepunkter. Kjenner lavmålene gnager i kroppen ennå, og skal smatte på noen sure karameller først, og kjenner jeg meg selv rett, og det burde jeg jo gjøre, kommer høydepunktene seilende om noen bel ;)

Mitt personlige klokkemessige øyeblikk i 2012 må være at jeg fant tidssonen.no.
Selv etter noen måneder her fryder jeg meg fremdeles storligen over å stadig finne nye glitrende innlegg.
Stor takk til alle bidragsytere!

Mitt personlige klokkemessige øyeblikk i 2012 må være at jeg fant tidssonen.no.
Selv etter noen måneder her fryder jeg meg fremdeles storligen over å stadig finne nye glitrende innlegg.
Stor takk til alle bidragsytere!

Melder meg på denne;)

Jeg har funnet følgende¨

1. Funnet tidssonen.no i Januar
2. Funnet ut at en seriøs og habil mann som Mogens hamrer løs med slegge på urverk og at det er riktig så gøy
3. Funnet ut at en så pass useriøs og instabil (spøk!) gutt som Mathfjeld kan lage klokke
4. Funnet ut at gubbe ikke er et skjellsord lenger efter Hopalong sine gode ord
5. Funnet ut at GTG'er med klokkeinteresserte menn har vært noen av mine sosiale høydepunkter i 2012
6. Funnet ut at dette bare er begynnelsen på moroa, som andre kaller galskapen

Mener å ha blitt en penere, yngre, kjappere, klokere klone av meg selv efter et år her og takker for lån av flisekutter fra The Player, kald øl i kjøleskapet M.& E. og en særdeles hyggelig gulvprat med Entropy

Godt Nytt 2013!

Mathfjeld sin egenproduserte klokke er et absolut høydepunkt for meg...

Ellers syntes jeg vi har hatt mange unboxinger av usedvanlig høy kvalitet!

Høydepunktene i år har vært mange, føler jeg uansett vil glemme noen om jeg skal liste opp. Men bare kjapt:

- Moores unboxinger av grails er alltid like morsomt.
- Mathfjeld sitt fantastiske klokkeprosjekt.
- Å følge Gregs utvikling som urmaker.
- ChristianN sitt Audemars Piguet eventyr.

Og til slutt

- Alle de fantastiske postene, diskusjonene, den varme humoren, den gode tonen. Generelt sett var TS et høydepunkt i seg selv i 2012. Ser frem til et minst like bra år her i 2013! :)

35cvri.jpg

Ikke lett å skille ut favoritter blant alle kvalitetspostene/trådene :)

Hopalong drar ut perler på en snor. Likte spesielt godt at han ble busted på et rideforum. Tror det var Greg som lusket i buskene :eek:

Moore sine flotte omtaler av sine barn :D

Mathfjeld sin DIY klokke! :cool:

Tidssonen er så mye mer enn bare et klokkeforum! Keep up the good work! :)