Æ ha noko nytt.... Teaser...... :D :D :D

Medlem
3. jan. 2012
Sted
Oslo
I beste lure mus ånd...

Jeg tenkte jeg skulle gi dere noen hint og så kan dere gjette dere frem...

muschel_perle.jpg

propan_zpsa35dfff7.jpg

[video=youtube;3C2tE7vjdHk]http://www.youtube.com/watch?v=3C2tE7vjdHk[/video]

La oss de...

OYSTER

DYKKER

OG EN UBÅT.

Jeg gjetter på submariner, men jeg har kanskje litt tro på at det kan være en SDDS?

Ja Jacek, jeg for gratulere her også selv om vi snakket sammen istad!:D

Til dere andre kan jeg informere om at jeg har hatt Jacek på telefonen opptil flere ganger daglig i et ustoppelig "skal, skal ikke" kjør. Som den gode medasylanten jeg er tok jeg selvfølgelig oppdraget med å være djevel på begge skuldrene meget seriøst. Haha. :rolleyes:

åneiåneiånei....ikke mere snop her nå.... Rød ubåt er det siste jeg trenger av lokkerier her nå.... Åndenød enda etter nylig utpakket Daytona.... Hjelp....

Glad jeg ikke er han dykkern med propanflaska på ryggen. Men uansett blir detta spennende. Tror det er en invicta sub kopi med lyserød, nærmere rosa skive!! Ho ho....detta blir kult!!!:cool:

Da er vi i gang... Det er en grense på hvor lenge man kan holde på som lure mus... Gutter og Jenter... :D :D :D

Etter et par telefoner til Lynvingen i dag :D :D Mildt sagt...

Som mange her som har møt meg eller kjenner meg gjennom TS. Så har jeg være på jakt etter en specifik klokke siden før sommeren 2012. Etter mye om og men, har jeg endelig kjøpe den. (jeg har selvsagt ikke fortalt noe til kona ENDA :rolleyes: :rolleyes:)

Dette er min andre Rolex klokke har som mesta parten av dere vet har jeg en Rolex GMT Master 2 116710Ln fra før.

Flere av dere har gjettet riktig..

Det er en:

Rolex Submariner 116610Ln Sub-C

Da setter vi i gang med bilder og slikt.. ;) ;) ;)

Eske:
IMG_3521_zpse07abd9f.jpg

Box & Esken:
IMG_3522_zps50b77533.jpg

Box & Esken:
IMG_3523_zps1d4577a9.jpg

Box & Esken + litt dok:
IMG_3524_zps24318763.jpg

Box & Esken Uret er ute med div tags og slikt:
IMG_3528_zpse66938d9.jpg

Klokka Front:
IMG_3527_zps65b76299.jpg

Klokka Fra Siden:
IMG_3529_zps12d3ec06.jpg

Klokka Fra Siden:
IMG_3530_zpse1e0a3f0.jpg

Wrist shot:
IMG_3532_zps89d6b50f.jpg

Enda En Wrist shot Obligatorisk ;) :
20130206_191354_zpsc2d788ff.jpg

Da takker jeg for oppmerksomheten og håper at alle syns bildene var bra.. Skal legge ut en litt freshere Wrist shot i morgen. :D :D :D

Redigert: