Æ ha noko nytt.... Teaser...... :D :D :D

Gratulerer! Jeg har de samme to selv. Ganske like, men veldig forskjellig i en klokkehjerne :). Spørs om fruen synes de er veeeldig forskjellige ;)

Gratulerer så mye, denne er så sinnsykt fin:eek:

Tusen takk for det... :D :D

Gratulerer så mye med en fantastisk klokke!

Som du vet har jeg ett på den lenge nå :D :D Takk for tilbake meldingen...

Stor takk takk :D :D

Gratulerer! Jeg har de samme to selv. Ganske like, men veldig forskjellig i en klokkehjerne :). Spørs om fruen synes de er veeeldig forskjellige ;)

Som du sier ganske så like men egentlig helt forskjellige... :D :D takk for oppmerksomheten...

Gratulerer med en flott Sub-C :D

Tusen takk har gledet meg lenge :D :D :D

Gratulerer med verdens beste allrounder! :)

Tusen takk det er vel den mest safe av dem alle passer til absolutt alt... :D :D

Grattis!
Godt å se deg tilbake i god gammel form og nå med dobbelt så mange Rolex i boksen :)
Blir ikke mye wristtime på Heuer'n nå?

Double Red Sea Dweller med MOP skive !!!!!!!!

Haha! Skulle gjerne sett Jacek med en MOP-modda DRSD (attpåtil på feil hånd)! :)

Heldigvis ble det ikke slik, og heldigvis har du beholdt din 116710LN! Et fantastisk radarpar du har fått deg, misunnelig og gratulerer!

Grattis med flott Sub, Jacek.
Jeg vet faktisk med 100% sikkerhet at denne er svært fin da den var på min hånd i går....

Håper den har funnet et hjem den blir værende lenge i.

TP

Grattis!
Godt å se deg tilbake i god gammel form og nå med dobbelt så mange Rolex i boksen :)
Blir ikke mye wristtime på Heuer'n nå?

Ja.... nå er det dobbelt så mange selv om det bare er en til.. he he he :D :D :D tusen takk.. Adam...

Grattis Jacek!
Dette er litt av en godklump!

Takk tusen takk, har jo gått og sett på en slik en en fin liten stund nå.. :D :D :D Hyggelig

Haha! Skulle gjerne sett Jacek med en MOP-modda DRSD (attpåtil på feil hånd)! :)

Heldigvis ble det ikke slik, og heldigvis har du beholdt din 116710LN! Et fantastisk radarpar du har fått deg, misunnelig og gratulerer!

Ja, Absolutt jeg har ikke vurdert og selge GMT'en Skal beholde begge... Takk takk

Grattis med flott Sub, Jacek.
Jeg vet faktisk med 100% sikkerhet at denne er svært fin da den var på min hånd i går....

Håper den har funnet et hjem den blir værende lenge i.

Her kommer den til og slå seg til ro... Takk for en hyggelig handel igjen The Player... :D :D

Redigert:
Grattis med nydelig klokke. Det var et eller annet med bildene jeg reagerte positivt på !! Hm.....blir det en slik på meg også ?

Mvh
Timebandit.

Sweetorama, jacek, gratulerer :p

Tusen takk.. Sjuli_123 :D :D

Godt å se at barna holder seg i familien.
Gratulerer så meget!

Skummelt og la dem vandre alene der ute i kulda :D :D :D takk takk

Gratulerer med en flott Sub Jacek!:D

Tusen takk Raymond75 du har jo en lik en... :D :D

Grattis med nydelig klokke. Det var et eller annet med bildene jeg reagerte positivt på !! Hm.....blir det en slik på meg også ?

Mvh
Timebandit.

Jeg får ta og gratulere på forskudd Timebandit. Slik at du kommer på kjøps tanker.. he he takk for oppmerksomheten..

Gratulerer med meget pen Rolex! :)

Takk takk det var hyggelig..

Gratulerer så mye, den er knalltøff!:D

Tusen takk, har gått og tafset etter en slik rolex lenge så nå har jeg kommet i land.. :D :D

Fantastisk klokke!

Grattis!

Takk boenna_69 Submarineren er jo en klassiker uten noe tvil.. :D :D