Vis vedlegg 112439 Selvfølgelig var det på TS jeg fant og fikk inspirasjon til lenestol.
Har en Hødnebø lenestol med Mulberry stoff som trengs og byttes ut, den har vært utrolig god å sitte i. Har lenge gått og sett på Slettvoll Echo i skinn inntil jeg kom over denne tråden og fikk ny inspirasjon.
Synes jo også Egget til Fritz Hansen i skinn ser bra ut uten å ha prøvesittet den. Var i dag innom A Huseby i Asker for å prøve Egget. For min kropp på 186 cm, med laaang rygg og hvor skalaen nå måles i tonn var ikke dette noen behagelig stol for min kropp ei heller min kones XS kropp. Prøvde også Vitra Eames, men denne så finere ut enn hva jeg synes den var god å sitte i. Den ble for lav i sittehøyde samt at stolen de hadde i utstilling var av lav type mht ryggen.
Det sto en Vitra Grand Respons & Ottoman der, den var stilren, lite ruvende og utrolig god å sitte i. Er det noen som har mer kjennskap til den? og hvor er det mulig å få en hyggelig pris på den. A Huseby skiltet med 10% på bestillingsvarer på januarsalget!!
Vis vedlegg 112397