Ærede klokke-eksperter!

Hva i all verden er det som skjer her på TS?:eek:

Ennå er det ingen som har anbefalt å sprenge budsjettet, og gå for en Rolex.
Ok, da tar jeg ansvar og sier; spreng budsjettet og gå for en Sub.
Man gifter seg ikke sååå mange ganger i livet.
Klin til litt nå da...;)

Ellers er Longines Heritage et utmerket valg.:)
Satt opp mot de fleste andre produsenter i sitt segment vinner de lett på kombinasjonen av kvalitet, design, historie og merkevare.

Haha! Jeg skulle gjerne brukt det dobbelte! -men et bryllup er ikke helt billig...

Jeg tror jeg har bestemt meg for flagship'en. Hvis Sinatra kunne bruke kremhvitt til hvit skjorte, kan mannen min også!

Tusen takk alle for gode innspill! Dere har overbevist meg. Makan til hjelpsomhet skal man lete lenge etter!

Hilsen endelig besluttsom fru :)

Litt alternativer.
Mange Longines forhandlere på sentrale Østlandsområdet. Har selv kjøpt mine opp gjennom tiden hos Urmakeriet på Ski. Med hensyn til Frederique Constant har jeg flere ganger vært og klådd på dem hos urmakeren på Lambertseter Senter.

Haha! Jeg skulle gjerne brukt det dobbelte! -men et bryllup er ikke helt billig...

Jeg tror jeg har bestemt meg for flagship'en. Hvis Sinatra kunne bruke kremhvitt til hvit skjorte, kan mannen min også!

Tusen takk alle for gode innspill! Dere har overbevist meg. Makan til hjelpsomhet skal man lete lenge etter!

Hilsen endelig besluttsom fru :)

Tror Flagship er et meget godt og fornuftig valg, ikke bare fordi det er et pent kvalitetsur men også, spesielt i dette tilfellet, fordi det ikke har Rolex' ry som (ifølge enkelte av gutta her - @UJU) damemagnet ;)
Kanskje like greit...:D

Tror Flagship er et meget godt og fornuftig valg, ikke bare fordi det er et pent kvalitetsur men også, spesielt i dette tilfellet, fordi det ikke har Rolex' ry som (ifølge enkelte av gutta her - @UJU) damemagnet ;)

Joda..Men bare tenk på hvilken effekt det vil ha på ekteskapet.
Den vil jo fungere som det reneste afrodisiakum.
Forbered deg på å trenge en ekstra pute i sofaen i lang stund fremover...;)

Denne infrir jo kravene til dressklokke.
235309b8cd20b7542c96571cbbbb9853

Usikker på norsk pris. Ligger kanskje i grenseland i forhold til budsjettet.
David-Andersen er vel Mont Blanc-forhandler.

• Liker
Reaksjoner: aek og Horgen

Nei fysj! Damemagneter må vi holde oss unna! :D Med det i tankene...kanskje jeg heller skulle kjøpt en Hello Kitty casio..?:p

Her er det åpenbart at det er lagt ned mye i å finne "den rette" gaven, og må bare si at jeg synes du har meget god smak i klokker, og stemmer i at det er uproblematisk/veldig riktig med hvit skive til dress.

Han kan jo om så og vurdere å ha en tilsvarende rem som sitter på klokken bare i helt sort, med sort tråd (den på klokken er vel mørk brun?) for å gjøre den enda mer dressy, og eventuelt en enda litt lysere brun for om han vil ha den til noe enda mer casual. Om han ikke er så nerdete som oss her, som bytter remmer som vi bytter sokker, gjør de fleste urmakere dette gratis/veeeldig billig om man vil ha hjelp til å skifte rem fra tid til annen. Og å bytte rem kan fort gjøre at det plutselig blir som å få en "ny klokke" igjen, med et annet uttrykk.

Kommer uansett til å bli en gave som betyr mye, og noe han helt sikkert vil sette stor pris på :)
Lykket til med gaven, og ikke minst forestående giftemål!