Én god grunn til ikke å kjøpe PLOPROF....

Medlem
25. des. 2007
Sted
Bærum
Etter et par timer med min for meg nye PLOPROF på armen husker jeg plutselig hva som var en av hovedgrunnene til at jeg solgte den forrige jeg hadde... Den er så inni-h@*%te tung. Går for det meste med små-femi rolexer om dagen og da blir overgangen litt i overkant drøy :)

Er ikke du en Paneristi av natur da? Ploprofen er da ikke sååå mye tyngre enn en luminor :p

280g er da overkommelig :mrgreen:

Hehe... bruker dessverre paneraien min alt for lite for tiden....

Og 280 gram er faktisk ikke såååå lite, selv om det kan høres unormalt lett ut ;)

Kan anbefale et opptreningsprogram.
Neste gang du gjør styrketrening varmer du venstrehånden opp med 500 repitisjoner med 100gram vekt. Deretter kjører du styrkeløft, 120 repitisjoner a 500 gram og gjentar dette 3 ganger. Et par uker med dette programmet så bør du kunne bære ploprofen. ;)

• Liker
Reaksjoner: Tetragrammaton
Hahaha... Du har lagt den ut for salg? Det gikk kjapt. Hva skjedde med "denne skal jeg "aldri" selge!" som du sa for to dager siden? :p

Jaja, er ikke noe poeng i å ha en klokke man ikke er 100% fornøyd med. Håper du får solgt den. Prisen er iallefall veldig bra.

Rolex som er i siktet nå?

Jeg tenkte på det da jeg sendte deg PM´n; at jeg vel ikke kunne stå 300% inne for innholdet :)

Jeg beholder den gjerne og et evt salg vil jeg sikkert angre på, men samtidig gråter jeg ikke om den går ut av samlingen. Pokker... jeg er tidenes vinglepetter :( Rolex er sikkert som banken veit du ;) Alltid en vinner!