G
Guest571
Guest
Blir påvirket av denne tråden, kjapp tur innom polet på Vika før trening; herre! Jeg som trodde øl var dyrt på Ica. Her er hva jeg hadde råd til Det bør smake!!!
Blir påvirket av denne tråden, kjapp tur innom polet på Vika før trening; herre! Jeg som trodde øl var dyrt på Ica. Her er hva jeg hadde råd til Det bør smake!!!
Jeg tar gjerne i mot tips om flere forskjellige typer og hvor jeg kan finne det, spesielt Berentsens - Stelliger Divum(Tenkte å ha denne som nr 24)
Er det frekt å spørre hvor mye den julekalenderen kostet?
Når blir åpning av julekalenderen? Jeg husker jeg åpnet min på morgenen når jeg var liten.. Gjør du det samme?
Tenkte egentlig jeg skulle prøve å følge den i jakten på juleøl, men endte opp med å nesten kjøpe all ølen på polet
Så nå kan ikke 1. desember komme fort nok
Tror nok ikke det blir noen åpning om morgenen, men tenkte å sette den i kjøleskapet om morgenen, så har jeg noe å glede meg til når jeg kommer hjem
Så utrolig gøy!! Må lage meg en slik en, men det blir vel kanske neste jul Kos deg, og post gjerne litt om de forskjellige her i tråden
Iskald juleøl er ikke å anbefale. Sett heller flasken i kjøleskapet når du kommer hjem så kan du ta den etter middag.
En generell regel med øl er alkoholprosenten pluss to grader. De aller sterkesete ølene kan godt nytes ved 12-15 grader.
Er ikke for sent å begynne å lage en enda Skal prøve å få postet litt om de forskjellige, er vell ikke akkurat noen ekspert på øl, men skal i hvert fall klare å si om jeg synes den er god, dårlig eller middels
Stemmer det, tenkte meg ikke helt om når jeg skrev svaret. Men litt spent på den som er nr 24, Stelliger Divum, den er jo 19%, mener du den burde være rundt 21 grader?